جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاندار قم

حوزه/ استاندار قم در دیدار با شهردار و مدیران شهری بر ضرورت تسریع پروژه قطار شهری قم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست استاندار قم در دیدار نوروزی با شهردار و مدیران شهری قم ضمن شنیدن گزارش عملکرد شهرداری در سال گذشته بر لزوم  استمرار فعالیت ها برای بهبود زیر ساخت های  خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

استاندار قم با بیان اهمیت برنامه ریزی مدوّن و بلندمدت در مسیر نیل به  اهداف کلان استان، افزود: یکی از مزایای مدیریت در قم وجود تعامل و هم افزایی بین بخش‌های مختلف است.

سرمست با اشاره به موقعیت ویژه استان قم در کشور و تلاقی با ۱۷ استان کشور و نیز حضور اتباع خارجی از بیش از ۱۳۰ ملیت مختلف، اضافه کرد: ایجاد شرایط ایمنی و سلامت عمومی، امری خطیر و دشوار است که این مهم با همکاری همه بخش ها و همراهی مردم بدست آمده است.

وی اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را اصلی مهم دانست و تصریح کرد: در مناسبت های مختلف اولویت اجرای شیوه نامه های بهداشتی در راستای حفظ سلامتی مردم است.

نماینده دولت در استان برگزاری مراسم نیمه شعبان در سال های گذشته در قم را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: در ایام شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت مردم و کنترل این ویروس، مردم متدین و اقشار مختلف مذهبی در قم به خوبی شرایط اجرای شیوه نامه های ستاد ملی مقابله با کرونا را در مناسبت های مختلف رعایت نموده اند، که جای تقدیر دارد.

وی همچنین با بیان حمایت مدیریت استان از اجرای طرح های تفصیلی شهر و توسعه زیرساخت ها در قم، از اقدامات و تلاش های مدیران و کارکنان شهرداری در تمامی بخش ها در طول سال ۹۹ تشکر و بر ضرورت تسریع پروژه قطار شهری کرد.

استاندار قم در پایان با بیان ضرورت خدمت به مردم از سوی مدیران خاطرنشان کرد : همگان باید عمل به تک تک  تعهدات کاری را وظیفه خود نسبت به مردم و نظام بدانیم و تا آخرین لحظه دست از تلاش و خدمت بر نداریم.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha