پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات مجلس

حوزه/ استاندار قم بر ضرورت تلاش مسئولان برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست در بازدید از فرمانداری و نشست با فرماندار و بخشداران قم طی سخنانی با بیان اینکه سال ۹۹ با وجود شیوع کرونا و تحریم های ظالمانه، سالی سخت بود، اظهارکرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ شاهد گشایش های اقتصادی و پایان کرونا در کشور باشیم.

وی نامگذاری سال جاری تحت عنوان "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" از سوی مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر پشتیبانی از تولید به عنوان مهمترین اولویت کاری مسئولان استان، تصریح کرد: افزود: بایستی گام های عملی برای رونق هرچه بیشتر تولید در سال ۱۴۰۰ صورت بگیرد.

سرمست در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری اهتمام ویژه مسئولان برای برگزاری انتخابات باشکوه و امن و سالم را خواستار شد.

استاندار قم پشتوانه نظام اسلامی را رای مردم و مشارکت ایشان در انتخابات دانست و بیان کرد: مدیران برگزارکننده انتخابات باید فارغ از نتیجه به دنبال جذب حداکثری مردم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تلاش بخشداران برای توسعه ی بخش های استان قم گفت: محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال باید در دستور کار بخشداران استان قم باشد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha