جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محرمانه خانوادگی

حوزه/ اولین قسمت فصل دوم مجموعه «محرمانه خانوادگی» به کارگردانی حسین فروتن و تهیه‌کنندگی علی نظری روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فصل دوم مجموعه «محرمانه خانوادگی» با تمرکز به ماجراها،بایدها و نبایدها و خاطرات فاصله نامزدی تا ازدواج میزبان زوج های جوان می شود. این مجموعه به ازدواج و موضوعات پیرامون ازدواج جوانان در این حوزه می‌پردازد.
بنا بر این گزارش، فصل اول «محرمانه خانوادگی» به موضوع آشنایی تا خواستگاری پرداخت و در فصل دوم ماجراها، بایدها و نبایدها و خاطرات فاصله نامزدی تا ازدواج تبیین می کند.  زوج‌های جوان مهمان برنامه می‌شوند و در برابر دوربین از دوران نامزدی‌شان می‌گویند. مجری برنامه (ایمان جلیلی)هم سعی می‌کند تا با طرح پرسش‌هایی از خرج و مخارج ازدواج مهمانان سر در بیاورد.
به بیان دیگر برخلاف فصل اول، دوربین، مهمان زوج‌ها نمی‌شود و این زوج‌ها هستند که برای گفت‌وگو به استودیوی «محرمانه خانوادگی» می‌آیند.
"محرمانه خانوادگی" کاری از خانه مستند به نویسندگی سید احسان عمادی و سردبیری محمد جباری و اجرای ایمان جلیلی از شنبه ۱۴ فروردین روزهای شنبه تا جمعه هر شب ساعت ۲۲ به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود و تکرار آن روز بعد ساعت۱۱صبح خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha