جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وضعیت کرونایی قم

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: با ورود دوباره قم به وضعیت نارنجی محدودیت‌های کرونایی به مدت دو هفته اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به ورود دوباره قم به وضعیت نارنجی از اعمال محدودیت‌های کرونایی به مدت ۲ هفته خبر داد و گفت: در این مدت صرفا گروه ۱ و ۲ مجاز به فعالیت هستند و گروه‌های ۳ و ۴ شامل: تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده، سالن‌های ورزشی، موزه ها، سینماها، سالن‌های تئاتر، مهدکودک ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها در این مدت به طور کامل تعطیل خواهند بود.

افزود: به منظور اجرای دقیق این محدودیت‌ها نظارت های لازم از سوی مرکز بهداشت و اتاق اصناف صورت می‌گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی واحد متخلف به مدت دو هفته پلمپ می‌شود.

وی در خصوص نحوه فعالیت کارمندان ادارات و برگزاری جلسات هم افزود: با توجه به ورود قم به وضعیت نارنجی و خطر موج چهارم کرونا دستگاه‌هایی که خدمات ضروری به شهروندان ارائه می‌دهند حداکثر با دو سوم از کارکنان فعالیت دارند، سایر دستگاه‌ها با یک دوم از کارکنان به ارائه خدمت خواهند پرداخت و جلسات اداری هم با حداکثر ۲۰ نفر باید تشکیل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های آموزشی گفت: کلیه مدارس، دانشگاهها، حوزه‌های علمیه به طور کامل تعطیل خواهند بود و سایر مراسم‌های آیینی از جمله نماز جمعه و نماز جماعت در این مدت برگزار نخواهد شد.

سلیمان پور از هم استانی‌ها خواست برای عبور از این وضعیت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچون زدن ماسک، شستشوی مداوم دست‌ها و پرهیز از هرگونه تجمع مانع از گسترش دوباره این ویروس در قم شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha