دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دستگیری متهمین حمله به مرد مسلمان در هند، با سابقه قتل‌های مشابه

حوزه/ در حالی که پلیس هندوستان ۴ متهم را به جرم چاقو زدن به مرد مسلمانی بازداشت کرده است، به نظر می‌رسد حداقل که یکی از متهمین در ۴ قتل مشابه مشارکت داشته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از هندوستان تایمز، پلیس هندوستان، ۴ متهم را به جرم چاقو زدن به مرد مسلمانی در سفر با یک زن هندو، بازداشت کرده و به نظر می‌رسد که متهمین، با یک سازمان هندوهای افراطی مرتبط باشند.

پلیس منگالورو در هندوستان روز شنبه، چهار نفر را دستگیر کرده، که گویا  از هندوهای افراطی هستند که گفته می‌شود یک جوان مسلمان ۲۳ ساله را به بهانه مسافرت با یک زن هندو در اتوبوسی در ساحل منطقه داکشینا کانادا در کارناتاکا با چاقو به قتل رسانده‌اند.

یک مقام ارشد پلیس آگاهی از این پرونده گفت که این چهار نفر با یک سازمان راستگرای ارتباط داشتند. این مقام که نمی خواست هویتش اعلام شود ، از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

ششی کومار، کمیسر پلیس مانگالورو ، گفت که به محض وقوع حادثه در روز پنجشنبه، چهار تیم برای دستگیری متهم اعزام شده‌اند. به گفته پلیس این افراد در حال حاضر با اتهام قتل روبرو هستند و یکی از آن‌ها با نام دانوش باندری ۲۵ ساله با چهار فقره قتل مشابه روبرو است.

وی گفت: ما در حال تحقیق هستیم که چه کسی آنها را به حمله به این دو تحریک کرده است. در حال حاضر ما مردان دستگیر شده را مورد بازجویی قرار داده‌ایم.

وی افزود که ممکن است در چهار ماه گذشته حداقل چهار حمله مشابه در منطقه انجام شده باشد. اما جزئیات مربوط به حملات را بیان نکرد. مشخص نیست که آیا ارتباطی بین حمله روز پنجشنبه یا حوادث قبلی وجود داشته یا خیر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha