شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام کشاورز قزوین

حوزه / مشارکت رزمایش مواسات مومنانه و بکارگیری ظرفیت های مردمی در این رزمایش در بیش از ۸ مسجد محوری استان قزوین، پویش نذر قربانی، تغسیل اموات کرونایی، تقدیر از کارکنان آرامستان ها، پشتیبانی و حمایت از نیروهای جهادی، بخشی از فعالیت های گروه جهادی، تربیتی و تبلیغی آیینه ظهور بوده است.

حجت الاسلام رضا کشاورز، مسئول گروه جهادی، تربیتی و تبلیغی آیینه ظهور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین به اهمیت کار جهادی در کشور پرداخت و عنوان کرد: تعطیلات نوروز فرصت بسیار خوبی برای خدمت رسانی و محرومیت زدایی گروه‌های جهادی در سرتاسر این مرز و بوم  بود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت جهادی در همه سطوح اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی رقم می‌خورد و تاکنون راهگشای بسیاری از مشکلات مناطق محروم بوده است و اهمیت این فعالیت‌ها در ایام تعطیل و در زمان بحران‌ها خودش را نشان داده است.

مسئول گروه جهادی، تربیتی و تبلیغی آیینه ظهور اظهار کرد: گروه‌های جهادی باهدف ایجاد حس همدلی و روحیه ایثار و از خودگذشتگی، تزکیه نفس در خود و تقویت آن بین مردم به خدمت صادقانه مشغول هستند و با حضور در مناطق محروم مجاهدت و عشق به همنوعان را متجلی ساخته‌اند.

وی به گزارشی از فعالیتهای جهادی گروه آیینه ظهور استان قزوین پرداخت و عنوان کرد: گروه آیینه ظهور در سه بخش تربیتی، تبلیغی و جهادی در عرصه های مختلف به مردم خدمت رسانی می کند.

وی ادامه داد: مشارکت رزمایش مواسات مومنانه و بکارگیری ظرفیت های مردمی در این رزمایش در بیش از ۸ مسجد محوری استان قزوین، پویش نذر قربانی، تغسیل اموات کرونایی، تقدیر از کارکنان آرامستان ها، پشتیبانی و حمایت از نیروهای جهادی، بخشی از فعالیت های گروه جهادی، تربیتی و تبلیغی آیینه ظهور بوده است.

وی اظهار کرد: تولید ۵ سرود و انتشار بیش از ۱۰ نشریه با موضوعات کرونا و توصیه های بهداشتی به مردم، اعزام هدفمند و منطبق با شرایط کرونا در سه موضوع تبلیغی، ماه مبارک رمضان، محرم و ایام فاطمیه، راه اندازی سامانه های روضه خانوادگی، تلفنی و مجازی و اجرای بیش از ۵۰ روضه در سطح شهر، راه اندازی کانال محتوایی مبلغین، بیش از هزار تبلیغ چهره به چهره و مشاوره در ایام بیماری کرونا به شهروندان، و ارائه طرح های تربیتی دانشجویی و طلبگی بخشی از فعالیت های گروه جهادی آیینه ظهور می باشد.

حجت الاسلام کشاورز همچنین از انتشار فعالیت های جهادی حوزه های علمیه خواهران و برادران قزوین در خبرگزاری حوزه قدردانی کرد.

خدمت رسانی گروه جهادی تبلیغی و تربیتی آیینه ظهور قزوین در یک نگاه

 

خدمت رسانی گروه جهادی تبلیغی و تربیتی آیینه ظهور قزوین در یک نگاه

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha