پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
با حضور تولیت آستان قدس رضوی

حوزه/ مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد مرحوم حاج محمود اکبرزاده، مداح آیینی و انقلابی مشهد، در حرم مطهر حضرت رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد مرحوم حاج محمود اکبرزاده، مداح آیینی و انقلابی مشهد، در حرم مطهر حضرت رضا(ع) برگزار شد.

در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار ‌شد، علاوه بر زائران و مردم ولایتمدار مشهد، تولیت آستان قدس رضوی، خادمان حرم مطهر رضوی و جمعی از مداحان پیشکسوت حضور داشتند و یاد مرحوم اکبرزاده را گرامی داشتند.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و در ادامه محمدجواد غفورزاده از شاعران برجسته شعر آئینی مشهد با زبان شعر، به بیان ویژگی های اخلاقی و رفتاری مرحوم حاج محمود اکبرزاده پرداخت.

در این مراسم تولیت آستان قدس رضوی، ضمن قرائت پیام رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت مرحوم حاج محمود اکبرزاده، نکاتی را درباره ویژگی‌های آن مرحوم و همچنین اهمیت شعر در دین اسلام مطرح کرد.

مدیحه سرایی رضا قانع و محمود واعظی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در وصف امام حسین(ع) پایان بخش این مراسم معنوی بود.

لازم به ذکر است، مرحوم حاج محمود اکبرزاده از پیرغلامان و شاعران اهل بیت(ع) و در مشهد مقدس بود که شانزدهم فروردین‌ ماه سال گذشته در سن ۸۷ سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha