جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علماء در دیدار مدیر کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: هر چقدر امنیّت جاده ها بالا باشد، به همان میزان سوانح رانندگی و جاده ای کمتر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگرازی «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، صبح امروز در دیدار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، بر ضرورت امنیت سلامت مسافران در جاده ها تأکید کرد و گفت: هر چقدر امنیت جاده ها بالا باشد، به همان میزان سوانح رانندگی و جاده ای کمتر می شود

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: راهداران با تلاش های شبانه روزی، امنیت مسافران و جاده ها را تأمین می کنند و تلاش های آن ها مورد رضایت خداوند متعال خواهد بود.

 فریبرز کرمی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه هم با ارائه گزارشی، با بیان اینکه تعداد ناوگان کامیون حمل و نقل کالا برون شهری در استان بیش از ۱۲ هزار دستگاه است، گفت: تعداد یک هزار و ۲۶ راننده ناوگان وانت‌باری و ۱۹ هزار و ۹۹ ناوگان وانت‌باری در استان کرمانشاه فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه کل تُناژ بار جا به جا شده در سال ۹۹ بیش از هشت میلیون و ۹۴۴ هزار بوده است، گفت: در این مدت بیش از ۶۱۳ هزار حواله و بیش از ۵۸۸ هزار نسخه بارنامه صادر شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha