پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: مهم ترین رکن اقتصاد، تولید است؛ چرا که تولید یک ارزش و سیستم دفاعی کشور بوده و امروز تولید و اقتصاد سپر تحریم می باشد.

حجت الاسلام علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» اشاره کرد و اظهارداشت: رونق تولید و اشتغال شعاری زیبندە، تاثیرگذار، مفید و بسیار ارزشمند در این شرایط بوده و برای توسعه کشور یک واقعیتی انکار ناپذیر است.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: قطعاً لازمه اقتصاد کشور، افزایش و ارتقاء اشتغال و همچنین لازمه تقویت و بهبود معیشت اقشار مختلف مردم، رونق اقتصاد و توجه به تولید است.

وی افزود: خلاء تولید در کشور موجبات تشدید مضاعف بحران‌ها و تحریم ها را فراهم کرده که بر این اساس تحقق شعار سال بدون  همت همگانی و اقدامات جدی و عملیاتی میسر نخواهد شد.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: امروز چالش تحریم ها در ضعف تولید و اشتغال نمود بیشتری پیدا کرده و  چند سال است که این موضوع توجه همه را به خود جلب کرده و این دغدغه در قالب شعارهای مشابه از سوی مقام معظم رهبری از سال ۱۳۷۸  به مسئولین و آحاد مردم تذکر دادە شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان اینکه در مقابل دشمن باید با تولید ایستادگی کرد، گفت: مهم ترین رکن اقتصاد تولید است؛ چرا که تولید یک ارزش و سیستم دفاعی کشور بوده و امروز تولید و اقتصاد سپر تحریم است.

حجت الاسلام معبودی همچنین ضمن تقدیر از آحاد ملت ایران در عرصه مواسات مومنانه در سال گذشته در موضوع بیماری کرونا بیان کرد: گروه‌های مختلف مردم از کسبه و بازاری گرفته تا کارمند، کارگر، نیروهای مسلح، بسیج، سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی، پای کار کمک‌های مؤمنانه آمدند و کمک‌های خود را در هر ماه و هفته از نیازمندان دریغ نکردند که این مهم جای تقدیر و خداقوت دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، با قدردانی از کادر درمانی، پرستاری، نیکوکاران، خیران، مسئولان، جهادگران و نهادهای مختلف انقلاب اسلامی  تصریح کرد: در جریان بحران ویروس کرونا مردم استان  قزوین در مقابله با ویروس کرونا  حماسه آفریدند و خدمات ویژه‌ای در این عرصه ارائه کردند.

وی در پایان، اصلح بودن فرد منتخب در قوه مجریه  و نیز حضور حداکثری مردم در انتخابات را موضوعی مهم دانست و عنوان کرد: انتخاب فردی که بتواند به خوبی در جهت رفع مشکلات مردم توجه کند امری ضروری است.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha