پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بحرین

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه ای در خصوص شهادت "عباس علی مال الله بحرانی" از جوانان زندانی عقیدتی در زندان های آل خلیفه اعلام کرد این اتفاق همان هشداری بود که ما پیش از این دادیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در حالی که چند هفته از اعتراضات سراسری در بحرین در خصوص آزادی زندانیان سیاسی در سایه گسترش شیوع ویروس کرونا و حفاظت از جان آنها، می گذرد که امروز خبر شهادت یک جوان زندانی بحرینی در اثر بی توجهی بهداشتی مسئولان زندان بحرین منتشر شده است.در همین راستا جمعیت العمل الاسلامی بحرین بیانیه ای را صادر نمود.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

{وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ}.

با دلهای داغدار ، خبر شهادت "عباسعلی مال الله البحرانی "جوان زندانی در زندان مرکزی جو را دریافت کردیم.

زندانی عباس مال الله در زندان جو در سایه شیوع بیماری همه گیر کرونا در داخل ساختمانهای زندانهای خلیفه که در قسمت وسیعی از خاک میهن غصب شده ما هم گسترش یافته بود، به شهادت رسید. این اتفاق تنها نتیجه سهل انگاری پزشکی و عدم مراقبت های بهداشتی در داخل زندان است و این همان چیزی است که ما و اقشار مختلف مخالفان پیش از این نسبت به آن هشدار داده بودیم.

ما در جمعیت العمل اسلامی خواستار آزادی فوری همه زندانیان هستیم تا از زندگی آنها در برابر کرونا و سایر بیماریهایی که آنها را محاصره کرده است، محافظت کنیم.

ما به خانواده داغدیده وی ، مردم "نویدرات" و تمامی مردم بحرین تسلیت می گوییم و از خداوند رحمت واسعه و باغهای گسترده، مقام صدق و حقیقت را برای وی مسئلت می کنیم و او را شهید در راه خدا می دانیم. "و حسبنا الله و نعم الوکیل و لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم".

شهادت "عباس علی" در زندان نتیجه بی‌توجهی آل‌خلیفه است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha