پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام رضایی

 حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه قزوین گفت: با توجه به نیازها، شبهات و تلاش‌های شبانه‌روزی استکبار جهانی به منظور دین‌زدایی، رسالت روحانیت و حوزه‌های علمیه بسیار خطیر و سنگین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اصغر رضایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان قزوین، امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین که در مدرسه علمیه سردارین با موضوع «هماهنگی جهت جذب طلاب جدید الورود در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ برگزار شد به نقش مهم وحساس روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی طلاب به سراسر دنیا برای تبلیغ دین و آموزه های مکتب اهل بیت(ع) اعزام می شوند و پاسخگوی سوالات و شبهات مخاطبان هستند.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: پیروی از ولایت فقیه، تبدیل تهدیدها به فرصت، تکیه بر توده مردم و مستضعفین جامعه و تکیه برعنایات الهی از جمله منابع قدرت در آغاز انقلاب اسلامی بود.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین، ضمن همراهی معاونین و مدیران مدارس علمیه در جذب طلاب جدیدالورود به حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: با همراهی و راهنمایی‌های ارزشمند مدیر حوزه علمیه قزوین و شما معاونین و مدیران بتوانیم در این عرصه، طلاب نخبه، توانمد و فاضل را جذب مدارس علمیه قزوین کنیم.

 در پایان این نشست، برنامه هایی با عنوان  برگزاری نمایشگاه مدافعان اندیشه، جذب چهره به چهره، اردوهای یک روزه در مدارس علمیه استان، انتشار کلیپ معرفی حوزه، نصب بیلبورد پذیرش توسط ستاد جذب با همکاری مدارس علمیه انجام گیرد.

رسالت روحانیت و حوزه‌های علمیه در معرفت افزایی جامعه بسیار خطیر  است

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha