پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد امین شهیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد امین شهیدی گفت: حداکثر مجازات ما می تواند مرگ باشد، اما ما از موضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد و در مورد مسئله ربوده شدگان صحبت خواهیم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» فرزند ارشد حجت الاسلام والمسلمین امین شهیدی در راه بازگشت به خانه خود در اسلام آباد ربوده شد و پس از چهار ساعت آزاد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد امین شهیدی رئیس مجمع امت واحده پاکستان در بیانیه ویدئویی خود گفت: مصطفی محمد شهیدی، فرزند ارشدم، به خاطر صحبت کردن در مورد شیعیان ربوده شده، و او را شکنجه کردند.

وی افزود: حداکثر مجازات ما می تواند مرگ باشد، اما ما از موضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد و در مورد مسئله ربوده شدگان صحبت خواهیم کرد. موضع ما واضح است؛ اگر کسی از ربوده شدگان مرتکب جرمی شده باشد، باید وی را به دادگاه معرفی کنند و مجازات آن طبق قانون پاکستان انجام شود.

وی به نهادهای دولتی هشدار داد و گفت: دولت به احزاب مذهبی، به حدی فشار نیاورند که احزاب مذهبی از آنها دور شوند. ما می دانیم که چگونه از ایمان و کشور خود محافظت کنیم.

گفتنی است مسئله ربایش و مفقود شدن شیعیان در پاکستان چند سال است که به معضلی جدی در این کشور تبدیل شده در عین حال دولت پاکستان اقدامی جدی در این زمینه انجام نمی دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha