پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت السالام ابراهیمی

حوزه/ مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه قزوین با حضور در دفتر روزنامه ولایت و دیدار با مدیر مسئول و دست اندرکاران آن از همکاری آنها در راه اندازی صفحه حوزه علمیه تقدیر و بر تداوم و توسعه همکاری ها در این زمینه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی، مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه قزوین، در دیدار با مدیر مسئول و سردبیر روزنامه ولایت قزوین با اشاره به نقش رسانه در شکل گیری باور مردم گفت: در جهانی زندگی می کنیم که رسانه قوی‌ترین تأثیر را در اندیشه، باور و سبک زندگی مردم داشته و غفلت از این مسأله موجب شکل گیری باورهای غلط و به دور از واقعیت می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه همواره در بطن جامعه بوده و خودش را برای مردم می داند و رسانه با انتقال درست خدمات علمی، فرهنگی و اجتماعی حوزه و روحانیت و ایجاد شناخت صحیح از این نهاد، در استحکام پیوند جامعه و روحانیت نقش بسزایی دارد.

مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه قزوین گفت: گزارش رویدادهای حوزه و بیان مواضع بزرگان حوزوی در رویدادهای مختلف اجتماعی و سیاسی در رسانه های مکتوب، باعث می شود این نهاد برای آیندگان پژوهش پذیر بوده و مورد ارزیابی و قضاوت قرار گیرد.

در این دیدار آقای سید عبدالعظیم موسوی، مدیر مسئول روزنامه ولایت نیز با ابراز خرسندی از تعامل و همکاری با حوزه علمیه بر تداوم آن تأکیدکرد.

وی ادامه داد: صفحه حوزه علمیه علاوه بر افزودن روزنامه ولایت، به انتقال رویدادهای حوزه از مجرای رسمی خود انجامیده و شناخت مردم از این نهاد فرهنگی تاریخی را افزایش داده است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha