جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار فدا

حوزه/ سردار فدا با بیان اینکه آمریکایی‌ها شاخص‌های ابرقدرتی خود را از دست داده و موجودیّت خود را به واسطه انقلاب اسلامی در خطر می‌بینند، گفت: هم اکنون جبهه مقاومت به عنوان یک شعار محوری میان مسلمانان رشد یافته و تقویت جبهه انقلاب، گفتمان ولایت و مقاومت به عنوان شعار برتر مسلمان شناخته شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار مجتبی فدا، امروز در ویژه برنامه مجمع مبلغان ماه مبارک رمضان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به موضوع انتخابات خرداد ماه، اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمنان در مقابل ایران اسلامی، جبهه منسجمی تشکیل داده و با استفاده از توان و قدرت رسانه‌ای خود، تمام تلاش خود را برای محدود کردن انقلاب اسلامی به‌کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها شاخص‌های ابرقدرتی خود را از دست داده و موجودیت خود را به واسطه انقلاب اسلامی در خطر می‌بینند، گفت: هم اکنون جبهه مقاومت به عنوان یک شعار محوری میان مسلمانان رشد یافته و تقویت جبهه انقلاب، گفتمان ولایت و مقاومت به عنوان شعار برتر مسلمان شناخته شده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با بیان وقوع اتفاقات سال‌های اخیر در منطقه، گفت: در فتنه‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۷، ۹۸ ایران، دشمن تمام قدرت خود را با استفاده از شبکه مجازی پای کار آورد تا نظام جمهوری اسلامی را به چالش کشاند و امروز به این نتیجه رسیده‌ که مسلمان را با مسلمان و انقلاب اسلامی را با توانمندی‌های انقلاب باید شکست داد؛ آنها این ظرفیت‌ها را به وجود می‌آورند تا با نظام جمهوری اسلامی مبارزه کنند.

سردار فدا ادامه داد: تعامل، نفوذ و دو قطبی سازی، جزو خواسته‌ها و اهداف اصلی ضد انقلاب و آمریکا در منطقه بوده و به همین دلیل بخش‌های مختلفی را سرلوحه کار خودشان قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد تقابل ایدئولوژیکی و اعتقادی با انقلاب اسلامی هستند، گفت: دشمنان شعارهای انقلابی و توجه به اصول و ارزش‌های اسلامی را به سمت شعار توسعه و پیشرفت تغییر داده و ذائقه فرهنگی مردم را با تغییر الگوها عوض کرده اند.

سردار فدا، افزود: دشمنان گفتمان مقاومت که محوری‌ترین گفتمان و بیانات مقام معظم رهبری است را به گفتمان سازش تبدیل کرده و تلاش دارند محاسبات مسئولان و خواص، خطوط قرمز مقام معظم رهبری، اقتدار ملی و نظام جمهوری اسلامی، قدرت بازدارندگی و توان موشکی ما را تغییر دهند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با اشاره به دیگر اقدامات دشمن، اظهار داشت: تمایل به غرب گرایی، سازش با جریان‌های غرب گرا، حمله به نهادهای انقلابی و دوستدار نظام و انقلاب در راس برنامه های دشمنان است.

وی در توضیح عناصری که در طول ۴۳ سال باعث شده گفت: «انقلاب، قرآن، اسلام و سیره معصومین(ع) به عنوان موتور شتاب دهنده انقلاب»، «ولایت فقیه» و «حمایت مردم از انقلاب» از جمله عوامل تقویت و ماندگاری انقلاب تا به امروز هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha