پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: رشادت «صیاد دلها» در مرصاد که نشأت گرفته از روح ایمان و پیروی محض از نائب امام زمان(عج) بود که پوزه منافقین را به خاک سیاه مالید و خاطره ای ماندگار را در یاد مردم کرمانشاه برجای گذاشت.

 حجت الاسلام صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید صیاد شیرازی، بیان کرد: مردم کرمانشاه و مرزنشینان غرب کشور هیچ گاه خاطره رشادتها و ایثار و از خود گذشتگی سپهبد شهید صیاد شیرازی را در دفاع مقدس، خصوصا عملیات ظفرمند مرصاد و نابودی جریان نفاق فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: بارزترین ویژگی شخصیت ایشان تعبد محض در پیشگاه خداوند منان و پیروی بی چون و چرا از امامین انقلاب و جانفشانی در دفاع از نظام اسلامی و مردم انقلابی بود.

 حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد: سپهبد شهید صیاد شیرازی را به حق می توان بنیانگذار وحدت میان ارتش و سپاه دانست و به همین دلیل مورد نفرت و عداوت خصمانه بنی صدر خائن قرار گرفت.

 مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: نقش فرماندهی مدبرانه، قدام شجاعانه و تصمیم به موقع «صیاد دلها»، در کنار سایر فرماندهان دفاع مقدس در سرکوب وطن فروشان منافق در مرصاد، موجب شد که مورد خشم و غضب نوکران استکبار جهانی قرار گیرد.

وی در پایان گفت: صیادها، سلیمانی، فخری زادها و تهرانی مقدم ها، پرورش یافتگان مکتب جهاد و شهادت، عاشورا و مهدویت می باشند که راه آنها، هیچگاه با ترورهای کور خاموش شدنی نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha