پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه شهرستان بویین زهرا

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی، مسئولینی که مجوز مسافرت ها در ایام سال جدید بدون توجه به نظر کارشناسان بهداشت و درمان را صادر کردند و اکثر مناطق کشور را در وضعیت قرمز و بحران قرار دادند، مقصر و موظف به پاسخگویی می دانند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولین شهرستان بویین زهرا ضمن انتقاد از برنامه ریزی مسئولین ستاد مبارزه با بیماری کرونا در کشور، گفت: مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی، مسئولینی که مجوز مسافرت ها در ایام سال جدید بدون توجه به نظر کارشناسان بهداشت و درمان را صادر کردند و اکثر مناطق کشور را در وضعیت قرمز و بحران قرار دادند، مقصر و موظف به پاسخگویی می دانند.

وی خاطرنشان کرد: با این وضعیت خطرناک مردم باید مثل روزهای دیگر آیین نامه های بهداشتی را رعایت کرده تا بتوانیم هر چه سریعتر این ویروس منحوس را شکست دهیم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا همچنین به مسائل منطقه پرداخت و عنوان کرد: آمریکا و صهیونیسم آن قدر زیاده خواه و بدعهد هستند که حتی تحمل کمترین نافرمانی نوکران خود را ندارند و از این پس نیز به عنوان اربابان سعودی ها، قطعا از آنها امتیازات بیشتری را در خواست خواهند کرد.

وی ادامه داد: جایگزینی جمهوری خلق چین در سند همکاری ۲۵ ساله به جای آمریکا در نظام بین الملل، یکی از بسترهای پیشرفت ایران اسلامی به سمت شکل دهی یک مسیر همکاری بلندمدت و راهبردی است.

رضوانی خاطرنشان کرد: پیشرفت اقتصادی از نگاه رهبر معظم انقلاب حرکتی است بر مدار عدالت و پیشگیری از توسعه غرب که نابرابری ها را کاهش داده، و اکثریت جامعه را از دستاوردهای آن بهره مند می سازد. 

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به تولید منظومه ای متوازن و چند بعدی استکه علاوه بر تولید ملی پایدار، ایجاد اشتغال مولد، افزایش درآمد خانوارها و دیگر ابعاد اقتصاد را بهبود می بخشد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: روند تولید زمانی رونق پیدا می کند که تولید کننده به راحتی بتواند از دام قوانین دست و پاگیر و پر پیچ و خم بروکراسی اداری عبور کند.

وی ادامه داد: از مهمترین اقدامات لازم برای رفع موانع تولید  تسهیل گری در نظام اداری، در نظرگرفتن سیاستهای تشویقی وتنبیهی، و از همه با اهمیت تر، مبارزه جدی با قاچاق کالا و استفاده از کالای ایرانی می باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha