دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طباطبایی

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان اعلام کرد: خوشبختانه لایحه‌ای در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که بسته‌های تشویقی فرزند آوری برای فرزند سوم در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، صبح امروز در دیدار مدیر کل و معاون ثبت احوال استان اصفهان اظهار داشت: در سال‌های اخیر اداره کل ثبت احوال استان اصفهان جزء اداراتی است که همکاری خوبی در میان کارمندان این اداره موج می‌زند و مشخص است که برای برطرف کردن نیاز مردم و ارائه خدمت به مردم صادقانه تلاش می‌کنند.

وی افزود: امام سجاد(علیه‌السلام) در دعای هشتم صحیفه سجادیه از برخی آسیب‌ها به خدا پناه می‌برند که یکی از آن‌ها این است که می‌فرمایند: خدایا به تو پناه می‌برم از اینکه نسبت به کسانی که زیر دست من هستند سرپرستی بدی داشته باشم و با آنان بدرفتاری کنم و به تو پناه می‌برم از اینکه کسی کار خوب می‌کند و از او سپاسگزاری نکنم؛ بدون شک این سوء رفتار، مانع تکرار کارهای خوب می‌شود و تشکر کردن بیشتر از انتقاد سازندگی دارد.  

تنها ۳ درصد مردم استان اصفهان کارت ملی هوشمند ندارند

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل اظهار داشت: با توجه به بروز بیماری کرونا، سرعت طلاق در استان اصفهان کاهش و سرعت ازدواج افزایش یافته است، همچنین میزان ولادت در سال ۱۳۹۷، ۷۰ هزار ولادت، در سال ۱۳۹۸، ۶۰ هزار و در سال ۱۳۹۹، ۵۶ هزار ولادت بوده است که نشان از روند کاهشی ولادت در استان اصفهان دارد.

حسین غفرانی افزود: خوشبختانه لایحه‌ای در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که بسته‌های تشویقی فرزند آوری برای فرزند سوم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم موضوع امضاء الکترونیک با استفاده از کارت ملی هوشمند امسال کلید بخورد، گفت: کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی ادارات استان، کسب رتبه برتر توسط پایگاه بسیج، صدور کارت ملی ۹۷ درصد از جمعیت استان اصفهان و اعلام به موقع وقایع حیاتی بیش از ۹۹ درصد از مردم از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha