پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نوای ملکوت

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر از برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی «نوای ملکوت» در استان بوشهر بدون حضور مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سید حسین موسوی، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به دهمین سال برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر اظهار داشت: به لطف خدا و با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اعضای ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت، این برنامه برای دهمین سال متوالی در ماه مبارک رمضان در بوشهر برگزار می شود.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر افزود: این افتخار را داریم که یک دهه را در کنار مردم زیر سایه قرآن خادمی کردیم و این برای بنده و همه اعضای ستاد ترتیل خوانی بسی افتخار بزرگی است.

وی با بیان اینکه طی ۹ سال اخیر همواره استان بوشهر در ارزیابی های صورت گرفته به لحاظ کیفی در رتبه های بالا در بین استان های کشور قرار گرفته است گفت: با توجه به حمایت های نماینده محترم ولی فقیه در بوشهر و نیز سپاه امام صادق(ع) استان در برگزاری این برنامه و نیز همکاری تام و تمام صدا و سیمای مرکز بوشهر در پوشش زنده این برنامه طی ۹ سال اخیر و همچنین دیگر دستگاه ها فرهنگی و علاوه بر این وجود قاریان ممتاز استان باعث شده تا در ارزیابی های کشوری، بوشهر همواره در بین سه استان برتر قرار گیرد.

موسوی از برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت بدون حضور مردم خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کشور و استان و درگیر بودن با ویروس کرونا، به جهت حفظ سلامتی مردم و نیز رعایت فاصله گذاری اجتماعی امسال تا اطلاع ثانوی از حضور مردم عزیز و روزه دار استان در برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت محروم هستیم، به همین جهت تغییراتی در شکل برگزاری این برنامه به وجود آمده است.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده از سوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان مقرر شده این برنامه در طول ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شود.

وی با بیان اینکه پیش از آغاز ترتیل خوانی، تفسیر قرآن پخش خواهد شد گفت: مردم عزیز می توانند این برنامه را روزانه در ماه مبارک رمضان به صورت زنده از ساعت ۱۷ از طریق گیرنده‌های خود مشاهده و استماع کنند.

موسوی با تاکید بر پرهیز مردم از آمدن به محل اجرای برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت گفت: به جهت حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، از مردم روزه‌دار تقاضا می‌شود به محل برگزاری این برنامه مراجعه نکنند.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر همچنین از انتخاب بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی خبر داد و اظهار کرد: معرفی بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی ایرانی فرصت ارزشمندی برای این استان خواهد بود؛ بوشهر یکی از استان‌های جوان و قرآنی کشور است که در طول سال های گذشته قاریان ممتاز در سطح بین المللی و ملی معرفی کرده است. همچنین به سبب عجین بودن جوانان و نوجوانان این استان با قرآن کریم شاهد حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در برنامه‌های قرآنی سراسر استان هستیم اما امسال شرایط به گونه‌ای است که متاسفانه از حضور مردم در این برنامه ها محرومیم.

‌موسوی همچنین از برگزاری مسابقه پیامکی نوای ملکوت خبر داد و گفت: پرسشنامه مسابقه پیامکی تفسیر قرآن کریم به همت ستاد ترتیل خوانی استان بوشهر همه روزه از طریق سیمای مرکز بوشهر برای اطلاع رسانی عمومی زیرنویس می‌شود و کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کنند، به قید قرعه به تعدادی از آنان هدیه ای تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha