جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 952937
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
امام جمعه محمدیه

 حوزه / امام جمعه شهر محمدیه از روند ساخت مسجد شهرک مهرگان بازدید و از دست اندرکاران این سنگر مهم عبادی و فرهنگی تقدیر کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، صبح امروز در بازدید از ساخت مسجد شهرک مهرگان گفت: هر قدر کار کنیم، کم است زیرا دشمن از هیچ کوشش و ترفندی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دریغ نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: مسجد به عنوان یکی از نمادهای بی بدیل تمدن اسلامی، نقش منحصر به فردی در پیشبرد اهداف دین مبین اسلام از جهات مختلف، عبادی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و بخصوص نقش پر رنگی در تبلیغ و ترویج آن داشته است.

 امام جمعه شهر محمدیه تصریح کرد: حضور مردم و تمرکز فعالیت‌ها در مسجد از عوامل پیروزی انقلاب بود. امروز نیز وظیفه داریم که مسجد را به محور فعالیت‌های اجتماعی تبدیل کنیم.

حجت الاسلام آقا حسینی ادامه داد: جوانان با ذوق و فکرهای خوب زینت های ما هستند که می توانند از ظرفیت آنها استفاده کرد و می توان گفت زینت مسجد هستند و باید زمینه حضور جوانان در مساجد فراهم شود. امروز نیز از هیئت امنای مساجد، امام جماعت و سایر دست اندرکاران و فعالان مسجد انتظار می رود زمینه ورود جوانان ونوجوانان را به مساجد باز کنند.

جوانان زینت مسجدند

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بر پایه مسجد شکل گرفته است لذا مساجد باید پویا و فعال شوند.

امام جمعه شهر محمدیه عنوان کرد: امروز بیشترین هجمه دشمن از طریق شبکه های مجازی و رسانه های گروهی است و جوان مسجدی در این زمینه آگاهی داشته باشند تا بتوانند با شبکه های مجازی در راستای خنثی سازی توطئه دشمنان گام بردارند.

وی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: باید از لحظه لحظه های این ماه نورانی در راستای تقرب الی الله بهره گیری کنیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha