پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: از مهمترین وظایف مسئولین در نظام جمهوری اسلامی خدمت صادقانه و بی منت به اقشار آسیب پذیر جامعه است که پاداش دنیوی و اخروی فراوانی در پی خواهد داشت.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در جلسه ای با مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان بر اثر کنترلی که شخص روزه‌دار بر خواسته‌ها و تمایلات خود دارد، عوامل و زمینه‌های گناه به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند، از این رو به مقدار زیادی از تعداد جرایم کاسته شده و امنیت اجتماعی افزایش می‌یابد.

امام جمعه بویین زهرا خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان باب ضیافت نور و مغفرت بی کران الهی بر روی بندگان خدا گشوده می شود. سخنرانان مذهبی نیز با بهره گیری از این ماه عزیر درسهای اخلاقی ماه مبارک رمضان را برای مردم بدرستی باید تبیین کنند.

وی عنوان کرد: ماه رمضان ماه بندگی خدا بود و امید آن داریم که خداوند متعال همه ما را مشمول عنایات خویش قرار دهد و همه ما از فیوضات ارزشمند این ماه بهره‌مند شده باشیم و تأثیر آن را در زندگی خود ببنیم.

حجت الاسلام رضوانی همچنین به موضوع مهم انتخابات سال جاری پرداخت و بیان کرد: همه مشارکت فعال و جدی در انتخابات ریاست جهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته باشیم تا بتوانیم اصلح را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: از مهمترین وظایف مسئولین در نظام جمهوری اسلامی خدمت صادقانه و بی منت به اقشار آسیب پذیر جامعه است که پاداش دنیوی و اخروی فراوانی در پی خواهد داشت.

 انتهای پیام /


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha