سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم بوده و دشمن هم با درک این موضوع با تمام توان برای ناامیدسازی مردم و کاهش حضور آن‌ها در پای صندوق‌های رأی تلاش می‌کند که برای مقابله با این اقدامات خصمانه، در کنار سایر برنامه‌های تبیینی و تبلیغی، رویکرد قرآنی استان در مباحث دشمن‌شناسی نیز لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان، با گرامیداشت در پیش بودن ماه مبارک رمضان، بر تلاش برای بهره‌گیری حداکثری از فرصت این ماه تأکید کرد.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: ماه رمضان با دو ماه مقدمه رجب و شعبان به‌زودی آغاز می‌شود و ما باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کنیم که بتوانیم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا و به‌تناسب وضعیت و شرایط موجود، از فرصت معنوی این ماه مبارک حداکثر استفاده را ببریم.

حجت‌الاسلام سالاری مکی در ادامه با تأکید بر فضاسازی شایسته به‌منظور ورود به ماه رمضان، اظهار کرد: باید در سه ساحت شکلی و فضاسازی شهری در تمام شهرستان‌ها، موج‌آفرینی رسانه‌ای نه به‌صورت فرمایشی و گزارش شکلی و سوم توجه به مباحث محتوایی و تجمیع تولیدات فرهنگی و هنری و معرفتی توسط سازمان‌های موظف وارد عمل شویم و البته بر تولیدات نهادهای عضو این ستاد نیز نظارت شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به فضاهای تفریحی، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در هر سه ساحت فوق، افزود: همچنین رونق نماز جماعت صبح در این ماه بسیار مهم است که باید مورد اهتمام متولیان امر باشد.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولان صداوسیمای استان خواست تا برش‌هایی از تولیدات صداوسیمای استان مخصوصاً در برنامه‌های مردم محور، جهت نشر در فضای مجازی تهیه و عرضه شود.

حجت‌الاسلام سالاری مکی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم بوده و دشمن هم با درک این موضوع با تمام توان برای ناامیدسازی مردم و کاهش حضور آن‌ها در پای صندوق‌های رأی تلاش می‌کند که برای مقابله با این اقدامات خصمانه، در کنار سایر برنامه‌های تبیینی و تبلیغی، رویکرد قرآنی استان در مباحث دشمن‌شناسی نیز لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha