پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نرم افزار تقویم شمیم یار

حوزه/ اولین تقویم مذهبی رایانه ای با عنوان «شمیم یار» توسط مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در دو نسخه ویندوز و اندروید ویژه سال ۱۴۰۰ طراحی و به‌روزرسانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، تقویم «شمیم یار» به همت مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی برای سال ۱۴۰۰ به روز رسانی و در اختیار کاربران قرار گرفت.

نرم افزار «شمیم یار» دارای امکانات متعددی می باشد که از جمله آنها می توان به «ارائه تقویم روزانه، ماهانه و فصلی، به همراه رویدادهای مناسبتی شمسی، قمری و میلادی به همراه یک شرح مختصر برای هر رویداد»، «ارائه محتوای متناسب با هر روز در بخش های؛ قرآن به همراه ترجمه و تفسیر کوتاه و کاربردی»، «حدیث به همراه ترجمه و منبع روائی»، «شمیم ولایت حاوی سخنان امام خمینی(ره) و آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)»، «سخن بزرگان اخلاق و عرفان»، احکام شرعی در قالب پرسش و پاسخ»، «یک مطلب مشاوره ای و تربیتی برای هر روز بر گرفته از منابع معتبر روائی و تربیتی»، «هر روز حاوی یک پرسمان از گروه های پاسخگویی، مناسب با ایام هفته»، «نمایش اوقات شرعی نقاط مختلف (براساس مختصات جغرافیایی محل) به انتخاب کاربر»، «امکان پخش اذان و یادآور متناسب قبل از آن» اشاره کرد.

«پخش اذان در هنگام اذان به صورت خودکار با قابلیت انتخاب اذان به دلخواه کاربر»، «نمایش اعمال و مناسک عبادی متناسب با هر روز و ماه»، «نمایش تقویم به صورت روزانه با قابلیت جابجایی بین روز»، «نمایش تقویم شمسی ، قمری یا میلادی و اوقات شرعی در کنار صفحه دسکتاپ»، «نمایش کامل رویداد های ملی و مذهبی و میلادی»، «امکان ثبت یادآور برای زمان های مختلف با هشدار صوتی و متنی»، «امکان دسترسی به محتوای منتخب پرسش و پاسخی از سایت های مرکز» و «امکان ارسال پرسش به درگاه های پاسخگویی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی از سوی کاربر»، از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

دریافت بیش از یک میلیون بار در سال، نشان از علاقه کاربران به این نرم افزار دارد.

این مرکز آمادگی دارد تا نرم افزار تقویم سفارشی، با محتوا و امکانات بالا و همچنین امکانات سفارشی جهت سازمان ها، ادارات و ارگان ها را طراحی و تولید نماید.

علاقه مندان جهت دریافت نسخه ویندوز این اپلیکیشن می توان به آدرس اینترنتی https://b۲n.ir/h۷۲۹۴۰ و نسخه اندروید به نشانی https://cafebazaar.ir/app/shamimyar.mmpd مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha