جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تقدیر از هسته فناور میعاد

حوزه/ هسته فناور «میعاد» مستقر در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به عنوان «تولید کننده برنامه کاربردی آموزشی هشت بهشت قرآن» در ششمین دوره «جایزه فیروزه» و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام اسلام نطاق «از هسته های فناور مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق و مسؤول گروه تبلیغی میعاد» با اپلیکیشن «هشت بهشت قرآن» در بخش برنامه های کاربردی آموزشی ششمین دوره «جایزه فیروزه» که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، شایسته تقدیر گردید.

اپلیکیشن «هشت بهشت قرآن»، محصولی جهت آموزش سوره های کوچک جز ۳۰ قرآن کریم از طریق بازی و سرگرمی برای کودک و نوجوان است؛ این نرم افزار با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی تولید و در شب میلاد پیامبر اکرم(ص) منتشر شد که در بازه زمانی حدوداً دو ماهه بیش از ۱۰ هزار بار بر روی تلفن های همراه نصب شده است.

این اپلیکیشن جز ایده هایی بود که در کتاب «ایده های نوآورانه قرآنی» ثبت گردید و همچنین از ایده های برتر اولین جشنواره «ایده های قرآنی» بود که در سال ۱۳۹۶ برگزار گردید و از مرحله ایده با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی به یک محصول تبدیل شد.

هسته فناور «میعاد» به صورت تخصصی در عرصه تولید محصولات قرآنی با نگاه نوآوری و خلاقیت مشغول فعالیت است و محصولات شاخصی همچون «مجموعه کتاب های واقعیت افزوده سخنگوی قرآنی»، «جورچین الکترونیکی قرآن» و «اولین اپلیکیشن تخصصی حفظ کل قرآن» را داراست.

این هسته فناور تاکنون حدود ۱۰ رتبه در جشنواره های ملی و حوزوی اعم از «ایده های قرآنی»، «ایده های آسمانی»، «طلیعه قرآنی»، «محصولات قرآن» و... کسب کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha