پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امر به معروف

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: مأموریت اصلی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر حمایت همه جانبه از آمران به معروف و ناهیان از منکر می باشد که در این راستا، قدرت اول این مجموعه آحاد مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ازبوشهر، حجت الاسلام بهروز بهروزی، پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رضمان، به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: مأموریت اصلی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر حمایت همه جانبه از آمران به معروف و ناهیان از منکر می باشد که در این راستا، قدرت اول این مجموعه آحاد مردم هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در ادامه به تشریح رویکردهای جدید ستاد پرداخت و تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر شامل عرصه های مختلف است که در این میان، امر به معروف و نهی از منکر مسئولین از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

حجت‌الاسلام حسن مصلح نیز در این جلسه ضمن اظهار خرسندی از انتصاب شایسته حجت الاسلام بهروزی به  سمت دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به ارائه گزارشی از وضعیت شهر برازجان پرداخت و گفت: آماده هر نوع همکاری با این ستاد هستیم.

امام جمه برازجان یکی از نقاط مثبت شهر برازجان را حضور روحانیون و جوانان دغدغه مند نسبت به امر به معروف و نهی از منکر دانست و ابراز داشت: احیای این واجب فراموش شده مستلزم همراهی تمامی مسئولین می باشد.

در این جلسه سردار معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر  استان بوشهر با اشاره به اینکه هر جا مردم پای کار آمدند ما موفق بوده ایم گفت: ستاد جهت آموزش و شبکه‌سازی  آمران به معروف و ناهیان از منکر در عرصه های مختلف سامانه هایی را طراحی کرده تا مطالبه گران بتوانند به صورت صحیح و تخصصی  امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha