شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی در جمع مبلغان و مبلغات مدارس امین شهر کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: شهید سید محمد سعید جعفری و زنده یاد سردار کرمی راد که هسته های اصلی مبارزات انقلابی را در کرمانشاه راه انداختند و به نتیجه رساندند، تربیت یافتگان مکتب علما بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی امروز صبح در جمع مبلغان و مبلغات مدارس امین شهر کرمانشاه، گفت: وضعیت کنونی در مدارس امین مطلوب ما نیست و در مدارس امین نوع یک، ظرفیت حضور پر بارتر دوستان را  می طلبد.

 مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: فعالیت زیر بنایی یکی از مبلغین در تأسیس مدرسه ای به سبک مدارس امین و کنترل صفر تا صد، جهت تزکیه و تعلیم دانش آموزان، کار بسیار ارزشمند و ماندگاری است که باید آن را توسعه بدهیم.

حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد: با حضور چند ساعته در مدرسه نمی توان رسالت تبلیغی را انجام داد، گرچه برای شروع خوب است، لکن باید بصورت مستمر و روزانه با دانش آموزان مرتبط بود تا مورد تهدید فرهنگی قرار نگیرند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: با وضعیت کنونی جامعه و تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی، برای حفظ سرمایه عظیم نسل آینده به مهد، دبستان، دبیرستان امین و چه بسا دانشگاه امین هم نیاز داریم.

وی یادآور شد: مکلفیم  ضمن آشنایی جوانان با حقیقت اسلام و مکتب اهل بیت(علیهم السلام)، با تمام توان برای حفظ این سرمایه ها تلاش کنیم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان گفت: شهید سید محمد سعید جعفری  و  زنده یاد سردار کرمی راد که هسته های اصلی مبارزات انقلابی را در کرمانشاه راه انداختند و به نتیجه رساندند، تربیت یافتگان مکتب علما بودند.   

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین شرفی کرمانشاه IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    0 0
    با سلام بنده به عنوان یکی از رزمندگان دفاع مقدس از اینکه می بینم که با افتخار تمام در محافل حوزوی از مبارزان و سرداران 8 غیرت و شرف یعنی دفاع مقدس به نیکی یاد می شود خدا را شاکرم