چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 953895
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مراسم تکریم و معارفه رئیس امور روحانیون وزارت دفاع

حوزه/ در نشستی با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، حجت الاسلام فتاحی به عنوان رئیس امور روحانیون این وزارتخانه وزارت معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در نشست شورای عالی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع که با حضور رئیس سازمان، معاونین و روسای ادارات عقیدتی سیاسی برگزار شد با تقدیر از زحمات و تلاش های حجت الاسلام حسین محمد ابراهیم، حجت الاسلام فتاحی به عنوان رئیس امور روحانیون این وزارتخانه معرفی شد.

«فتاحی» رئیس امور روحانیون وزارت دفاع شد

سید ضیاء الدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این مراسم با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه پرفیض و برکت  را فرصت مغتنمی برای خودسازی، توبه و بندگی مخلصانه دانست و تصریح کرد: انتظار است مسئولین عقیدتی سیاسی سازمان های تابعه وزارت دفاع با برنامه‌ریزی جامع فرهنگی و با اغتنام از فرصت معنوی این ماه عظیم الشأن تمام تلاش خود را برای ارتقاء معنویت کارکنان و خانواده های وزارت دفاع به عمل آورند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجان پور در ادامه این نشست با تقدیر از خدمات حجت الاسلام حسین محمد ابراهیم به جهت سالها خدمت و تلاش مجاهدانه در وزارت دفاع برای او در مسئولیت جدید «رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد» آرزوی توفیق و موفقیت کرد و طی حکمی حجت‌الاسلام محمد ابراهیم را به سمت مشاور رئیس سازمان منصوب کرد.

«فتاحی» رئیس امور روحانیون وزارت دفاع شد

گفتنی است، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع طی حکمی حجت‌الاسلام فتاحی را به سمت رئیس جدید امور روحانیون وزارت دفاع منصوب و معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha