چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عبادی زاده  امام جمعه بندرعباس

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ایستایی و رکود ندارد، گفت: در فتنه ۸۸ مردم زمانی مشاهده کردند اساس انقلاب و آرمان های آن با خطر جدی روبه رو شده است و احساس خطر کردند با هر سلیقه ای پای کار انقلاب آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان با اشاره به ایجاد فضای نقد پذیری به برکت انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری خود خصوصیات خاصی را داشته است که رمز ماندگاری آن در مقابل انقلاب های دیگر دنیا است. انقلاب کبیر فرانسه و یا انقلاب مردم الجزایر که بالغ بر یک میلیون کشته را به همراه داشته به اندازه انگشتان یک دست نیز دوام نیاورند، اما انقلاب اسلامی ایران تاکنون توانسته با پاینبدی به شعارهای ابتدایی خود همچنان ماندگار باشد.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: بسیاری از مسؤلین نقد را تحمل نمی کنند که نیاز است صبر خود را بالا ببرند. مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان و دانشجویان و سایر اقشار مردم نقدهای منصفانه آنان را می شوند و در کمال آرامش پاسخ می دهند و در مواردی که نقد ها منصفانه و درست است بر روی آن صحه می گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از دین مبین اسلام برخاسته است، دینی که در بسیاری از احکام آن پویایی و به روز بودن به وضوح دیده می شود. اگر خطایی توسط برخی از مسؤلین انقلاب اسلامی سربزند هم مردم و هم انقلاب در قبال آن بی تفاوت نخواهند بود، و در مقابل این مسائل و انحرافات واکنش به موقع را نشان خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ مردم زمانی مشاهده کردند اساس انقلاب و آرمان های آن با خطر جدی روبه رو شده است و احساس خطر کردند با هر سلیقه ای پای کار انقلاب آمدند. خروش ملت بزرگ ایران در 9 دی سال نشان از پایبندی و اهمیت و باور قلبی مردم عزیز به آرمان های انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: انقلاب اسلامی فراز و فرودهایی را در عمر بابرکت خود داشته است، اما هیچ گاه دچار رکود نشده است و در یک حالت ایستایی قرار نگرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha