جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روحانیون مسیحی در کادونا به افطاری مسلمانان پیوستند  

حوزه / برخی از علمای مسیحی در کادونا برای تقویت تقریب مذاهب و صلح و عشق در میان مردم ، در مراسم افطاری به همتایان مسلمان خود پیوستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از legit، کشیش یوهانا بورو علت حضورش به همراه برخی از روحانیون مسیحی در مراسم افطار مسلمانان را فاش کرد .

بورو گفت: هدف از این کار ارتقاء همزیستی مسالمت آمیز میان مسلمانان و مسیحیان در این کشور است. این روحانی، نیجریه‌ای‌ها را صرف نظر از مذاهبشان دعوت به پذیرش صلح و عشق نمود.

برخی از علمای مسیحی در کادونا برای تقویت تقریب مذاهب و صلح و عشق در میان مردم ، در مراسم افطار به همتایان مسلمان خود پیوستند.

بورو اضافه کرد : از ۱۱ سال گذشته ، وی همواره برای شرکت در مراسمِ افطارِ ماه رمضان در ۳۶ ایالت نیجریه ، وسایر کشورهای همسایه ، به همراه علمای برجسته اسلامی شرکت داشته است.

او گفت:  هدف از این دیدار تشویق گسترش روابط مسیحیان و مسلمانان در این ایالت و تقویت بیشتر همزیستی مسالمت آمیز در میان آنها است.

او اضافه کرد : نیجریه پس از شیوع ویروس کرونا، روزهای سختی را پشت سر می گذارد ، از این رو کشور نیاز مبرم به دعا برای صلح و ثبات دارد .

بورو تأکید کرد که پیوستن به مسلمانان در مراسم افطار ماه رمضان دین او را تغییر نمی دهد .

مالام ریلووانو عبداللهی در اظهارات خود از این دیدار ابراز خرسندی کرد و از همه روحانیون مسیحی که در مراسم افطار ماه رمضان با هدف ایجاد صلح و وحدت بین نیجریه ها به وی پیوستند ، تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha