پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: این روزها به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی برخی از هموطنان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست می دهند که باید بیش از پیش به رعایت مقررات بهداشتی توجه جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: متاسفانه این روزها به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی برخی از هموطنان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست می دهند که باید بیش از پیش به رعایت مقررات بهداشتی توجه جدی داشته باشیم.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای خالصانه و ارزشمند کادر درمان، بیان کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تمامی کادر درمان اعم از پزشکان و پرستاران جان خود را در کف دست گرفته تا به بیماران خدمت کنند.

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی مقتدر، سربلند و ولایی به همراه سایر نیروهای مسلح تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان ضمن خدمت به نظام مقدس، نیروی عظیم مردمی را پشت سر خود دارد.

وی ادامه داد: ارتش، سپاه پاسداران، بسیج مردمی، در دوران دفاع مقدس در کنار هم تلاش کردند تا یک وجب از خاک‌مان به تصرف دشمن در نیاید.

وی ادامه داد: امروز ارتش مقتدر جمهوری اسلامی تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا، نیروی انسانی بصیر، الهی محور و ولایت مدار تربیت می‌کند که با تکیه بر معنویت در برابر هر دشمنی که قصدِ سوئی داشته باشد، بایستد و او را از کردۀ خود پشیمان کند.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: امروز همهمردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند توانمندی‌ها و پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های مختلف نظامی به دست آمده است به برکت خون شهدا و هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا و تبعیت از ولایت به منصه ظهور رسیده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha