جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرسه مجازی

معاون فرهنگی -تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مدرسه مجازی رمضانیه به منظور فراگیری و ترویج معارف قرآنی و مهدویت، نظام سیاسی اسلام و شناخت دین فطری در دومین سال متوالی ویژه طلاب و مبلغان این مجموعه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:مدرسه مجازی رمضانیه به منظور فراگیری و ترویج معارف قرآنی و مهدویت، نظام سیاسی اسلام و شناخت دین فطری در دومین سال متوالی ویژه طلاب و مبلغان این مجموعه برگزار می شود.

وی به محتوای دوره اشاره کرد و بیان داشت: «مهدویت در آیات و تفاسیر» توسط استاد آیت الله طبسی در قالب ۱۴ فایل صوتی، «کارآمدی نظام سیاسی اسلام» توسط استاد دکتر ابوطالبی در قالب ۱۴ فایل صوتی، «دین فطری» توسط استاد حجت الاسلام استاد عظیمی در قالب ۶ فایل صوتی محتوای این دوره از مدرسه مجازی رمضانیه را شامل می شوند.

وی با بیان این که طلاب و مبلغان علاقه مند می توانند تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ در مدرسه مجازی رمضانیه ثبت نام نمایند، افزود: فایل های صوتی دوره در اپلیکیشن روزبرگ قرار دارد که از کافه بازار به نشانی Dte.bz/rooz قابل دریافت می باشد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: آزمون روز ۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح به صورت مجازی برگزار و به ۵۰ نفر برتر جوایز ارزنده ای تقدیم می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha