پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: برای مقابله با تحریم‌های آمریکا علیه ایران هیچ ابزار و سلاحی به اندازه رونق تولید نمی‌توان کشور را در برابر بحران‌ها بیمه کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، صبح امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (علیه الاسلام) شهرستان آوج به تبیین شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها پرداخت و گفت: رونق تولید علاوه بر کمک به کشور برای عبور موفق از تحریم‌ها، گره اشتغال را  باز کرده و مشکلات معیشتی مردم را کاهش خواهد داد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدیدترین تحریم‌ها را بر کشور تحمیل کردند، اما ایران نشان داده هر وقت در تنگنا قرار گرفته با تلاش مضاعف و تکیه بر دانش و ظرفیت های داخلی پیشرفت کرده است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج تصریح کرد: تکیه بر داشته‌های بومی موجب پیشرفت کشور شده و هر گاه چشم به بیرون از کشور دوخته شود، چالش‌های امنیتی، سیاسی و اقتصادی بیشتر می‌شود؛ امید است در شرایط امسال کشور با تکیه بر ظرفیت مردمی و بخش اقتصادی کشور به شکوفایی برسد.

وی ادامه داد: رونق تولید در مسیر حل مشکلات ریشه داری چون بیکاری، فقر، آسیب‌های اجتماعی و...است و حرکت در مسیر آن می‌تواند بسیاری از مشکلات را از سر راه اقتصاد و معیشت مردم بردارد.

حجت الاسلام شعبانلی اظهار کرد: برای مقابله با تحریم‌های آمریکا علیه ایران هیچ ابزار و سلاحی به اندازه رونق تولید نمی‌توان کشور را در برابر بحران‌ها بیمه کند. 

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha