پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام موسوی قزوین

 استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان گفت: سوءاستفاده برخی مدیران از قدرت موجب برانگیختن خشم الهی می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسوی، با حضور در برنامه سحرگاهی شمیم سحر سیمای مرکز قزوین، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تاکید بر بهره گیری از لحظه های نورانی این ماه پرفضیلت، گفت: سفره لطف خدا، سفره ویژه‌ای است که بندگان خداوند باری‌تعالی باید تلاش کنند از فضیلت و عظمت این ماه بهره کافی و وافی را ببرند.

وی ادامه داد: آنهایی  که در زندگی خویش آلودگی هایی داشته اند می توانند با روزه جان خود را شتسشو داده و به پاکی روح پرداخته و از خدای خویش طلب آمرزش کنند.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه قزوین تصریح کرد: ماه مبارک رمضان، بهار خودسازی و تقویت باورهای دینی و اعتقادی برای مؤمنان است و باید از این فرصت گرانبها برای تکامل و تعالی روح بهره گرفت.

وی در ادامه به تبیین گناهان جدید در جامعه امروزی پرداخت و رواج بی حیایی، مسابقه در ربا خواری و حرام خواری، افتخار به روابط نامشروع و فیلم برداری از خلوت های مردم و نشر آن در فضای مجازی را از مصادیق بارز گناهان جدید برشمرد که موجب خواری و ذلت انسان می شود.

حجت الاسلام موسوی به تبیین عوامل برانگیخته شدن خشم الهی پرداخت  و تاخیر بدون علت نماز اول وقت، بی احترامی به پدر ومادر، قطع صله رحم، عدم رعایت نظافت در جامعه وسوء استفاده از نعمت های الهی، مثل سوءاستفاده برخی  مدیران از قدرت را از موجبات خشم الهی برشمردند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha