جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: شایسته نیست برای پنهان کردن عملکرد ضعیف در حوزه های دیگر، عده ای بحران کرونا را ابزار سیاسی کرده و برخلاف توصیه های دلسوزانه وزیر بهداشت و درمان عمل کنند.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، بیان کرد: وضعیت آمار تلفات روزانه مبتلایان کرونا، نتیجه سیاست های اتخاذی در خصوص سفرهای نوروزی بود که برخلاف نظرات کارشناسی بهداشتی و درمانی ارائه شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور افزود: شایسته نیست برای پنهان کردن عملکرد ضعیف در حوزه های دیگر، عده ای بحران کرونا را ابزار سیاسی کرده و برخلاف توصیه های دلسوزانه وزیر بهداشت و درمان عمل کنند.

حجت الاسلام ملکی اظهار کرد: اگر به زعم مسئولین دولتی سفرهای زیارتی برای سلامت مسافران به صلاح نبود، چرا از تردد به انگلیس و ترکیه جلوگیری نشد و علناً با هشدار وزیر بهداشت و درمان در این مورد مخالفت کردند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور خاطر نشان کرد: ایثار و از خود گذشتگی مدافعان سلامت که بارها مورد تأکید و تشویق رهبری فرزانه قرار گرفت، بر کسی پوشیده نیست و مکلفیم هر یک از ما دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی در پایان گفت: اگر کنترل و مبارزه را با ویروس منحوس در اختیار وزارت بهداشت و درمان بود و موضع گیری علیه وزیر گرفته نمی شد، شاهد وضعیت کنونی و تاخت و تاز کرونا در کشور نبودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha