جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفوی

سردار صفوی گفت: درسی که شهیدان حاج قاسم سلیمانی و سردار حجازی به جوانان ایران و جبهه مقاومت آموختند این است که در مقابل استکبار جهانی باید مقتدر، مستقل و متکی به عوامل و مولفه های قدرت خود باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر جانباز شهید سردار حجازی گفت: اخلاص و توازع این شهید، در سال های دفاع مقدس و پس از آن در جبهه مقاومت و همچنین در مقابل مردم و عموم بسیجیان زبانزد بود.

وی با بیان اینکه ملت‌های بزرگ و متمدن در جهان، عناصری هویت بخش در اختیار دارند که شناسنامه و تقسیم کننده افق های تمدن ساز آینده آن ملت هستند، اظهار داشت: ۲۳ هزار شهید استان اصفهان و شهدای ایران و شهدای مدافع حرم، نماد و نمایشگر هویت انقلاب اسلامی و ملت های بزرگ مسلمان منطقه وتمدن ساز هستند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: شهیدانی همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، حاج حسین خرازی، حاج احمد کاظمی و شهید میثمی، خالق و آفرینشگر و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی با مرکزیت انقلاب اسلامی و افکار و اندیشه‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری در قرن حاضر هستند.

سردار صفوی ادامه داد: محصول دفاع مقدس، شکل گیری جبهه مقاومت از لبنان تا سوریه ،از دریای مدیترانه تا یمن و دریای سرخ و اقیانوس هند و خلیج فارس شده است.

وی اظهار کرد: نیروی قدس سپاه، شهیدان مدافع حرم و شهیدانی همچون سردار حجازی، دفاع و امنیت از کشور عزیزمان ایران و منافع منطقه‌ای و ملی ایران را در مقابل تهدیداتی از رژیم صهیونیستی ،آمریکایی ها و عوامل دست ساز آنها همچون داعشی ها شکل دادند و در شکست توطئه‌های آمریکایی‌ها برای شکل گیری خاورمیانه جدید در شکست توطئه های امثال داعشی ها نقش اساسی داشتند، مدافعان حرم و جبهه مقاومت بنای مقاومت در منطقه را مستحکم ساختند.

سردار صفوی افزود: شهید حجازی و قاسم سلیمانی و مدافعان حرم، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان منطقه‌ای را باطل و خنثی کردند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ادامه از خدمات ارزشمند سردار حجازی در عرصه‌های خدمت به مردم یاد کرد و اظهار داشت: سردار حجازی در عرصه های خدمت به مردم با سازماندهی بسیج ۲۰ میلیونی و راه اندازی بسیج سازندگی پیام الهام‌بخش و ماندگاری را برای جوانان بسیجی و پاسدار به یادگار گذاشت که می‌تواند الگویی برای کمک به دولت ها برای رفع محرومیت ها در سراسر کشور باشد.

وی ادامه داد: درسی که شهیدانی همچون حجازی و قاسم سلیمانی به جوانان ایران وجبهه مقاومت آموختند این است که در جهان امروز و در مقابل استکبار جهانی باید مقتدر و مستقل و متکی به عوامل و مولفه های قدرت خود باشیم.

سردارصفوی عنوان کرد: سالهاست ملت های مظلوم لبنان، عراق، سوریه، افغانستان و فلسطین در مقابله اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی و عوامل آنها ایستادند و خون شهیدان مظلوم افغانستان و عراق پس از ۲۰ سال با حول و قوه الهی با  الگو گرفتن از جبهه مقاومت و حضور نیروهای مردمی به زودی باعث اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه غرب آسیا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به فضل الهی و عنایات چهارده معصوم و خصوصاً حضرت علی بن موسی الرضا و بقیة الله الاعظم و به برکت صبر و مقاومت ملت بزرگ ایران و با رهبری های خردمندانه و دلسوزانه رهبر عظیم الشأن جمهوری اسلامی و پیوستگی ملت و حکومت به یاری خدا از وضعیت نامطلوب فعلی عبور خواهیم کرد، اظهار داشت: سالهای رونق اقتصادی و گشایش در زندگی مردم و رسیدن به وضعیت مطلوب و قابل قبول برای عموم مردم و ساختن ایرانی مستقل، آباد و آزاد و الگو برای تمامی ملت‌های اسلامی به حول و قوه الهی و با حضور مردم در صحنه فرا خواهد رسید.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان ضمن تشکر از مردم اصفهان و بسیجیان و خانواده های بیست و سه هزار شهید استان اصفهان گفت: دشمنان بدانند با شهادت این سرداران بزرگ ؛ جوانان برومند و شجاع دیگری این پرچم را با قدرت بیشتر و صلابت بیشتر به دست خواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha