جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پویش های بنیاد صحیفه سجادیه

حوزه/ هم زمان با ماه مبارک رمضان ماه دعا و نیایش، پویش های نهضت ملی صحیفه خوانی از سوی بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هم زمان با ماه مبارک رمضان ماه دعا و نیایش، پویش های نهضت ملی صحیفه خوانی از سوی بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه برگزار می گردد.
بر اساس این گزارش: در ایام با برکت ماه مبارک رمضان، بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در راستای ترویج نهضت ملی صحیفه خوانی و نشر فرهنگ و معارف صحیفه سجادیه، درصدد برپایی پویش های اجتماعی مرتبط با صحیفه سجادیه را راه اندازی می نماید.
این پویش ها در حقیقت ادای دین و حقی است که ما از صحیفه سجادیه بر گردن خود داریم و با فعالیت در این عرصه، کمک می کنیم تا سازمان ها و نهادها نتیجه گیری سریعتر و رشد مثبت را در رسیدن به برنامه ها و اهداف خود شاهد باشند.


شایان ذکر است: پویش در واقع یک نوع اطلاعیه و دعوت نامه برای افراد در فضای مجازی بوده تا بدینوسیله شاهد توسعه فعالیت و مشارکت مردمی در فعالیت مورد نظر باشد.
از این رو، بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در راستای ترویج نهضت ملی صحیفه خوانی و نشر فرهنگ و معارف صحیفه سجادیه و انس بیشتر مردم با صحیفه سجادیه اقدام به راه اندازی چهار پویش «نهضت صحیفه خوانی»، «من صحیفه می خوانم»، «یاوران صحیفه»، «من صحیفه می خوانم» و «نذر کتاب صحیفه» نموده است.
«نهضت صحیفه خوانی» به معنای ترویج فرهنگ و معارف صحیفه سجادیه و انس بیشتر مردم با صحیفه سجادیه و قرار گرفتن این کتاب در سبد زندگی مردم خداجو و دریافت رزق و روزی مادی و معنوی از رزاق کریم است.
«من صحیفه می خوانم» به معنای اینکه در منازل، مساجد، هیئات، ادارات و ... اقدام به خواندن صحیفه نموده و با تهیه فیلم و یا عکس و نوشتن گزارش مختصری از فعالیت خود در این رابطه و ارسال آن به آیدی ذیل و نشر آن توسط این بنیاد، دیگران نیز به این امر معنوی تشویق می شوند.
«هرخانه یک صحیفه» به معنای اینکه در هر خانه و در کنار کتب مقدس قرآن، مفاتیح، نهج البلاغه یک جلد کتاب گرانسنگ صحیفه سجادیه نیز قرار گیرد و در بین اعضای خانواده دست به دست شده و از فیوضات معنوی آن و ارتباط با خالق یکتا بهره کافی برده شود.
«یاوران صحیفه» به معنای اینکه هر کس و به هر طریق می تواند همچون نذر کتاب صحیفه، هدیه مالی از جریان نهضت ملی صحیفه خوانی، کمک و حمایت به بیان کننده و گوینده صحیفه در محافل خصوصی و عمومی و حتی طراحی پوستر و ... انجام دهد تا دیگران نسبت به این مهم ترغیب و تشویق شوند.
«نذر کتاب صحیفه» به معنای اینکه با هدیه دادن این کتاب عزیز به فرزندان، دوستان، همکاران، کتابخانه¬ها و ... دیگران را نسبت به این امر مهم فرهنگی که خود نوعی احترام به مقام شامخ امام زین العابدین علیه السلام است ترغیب و تشویق نمایید، به امید اینکه حضرت خود نیز عنایتی به ما بنمایند.
در این راستا علاقه‌مندان می توانند با واریز هدایا و نذورات خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۲۸۶۸۰۹  به نام مؤسسه فرهنگی صحیفه سجادیه نور اقدام نمایند.


دیگر فعالیت بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در نشر و ترویج نهضت ملی صحیفه خوانی تهیه کتاب صحیفه سجادیه و توزیع آن با یارانه پرداختی بنیاد است که جهت تهیه کتاب علاقمندان می توانند درخواست خود را در شبکه اجتماعی ایتا به آیدی https://eitaa.com/khanekhorshid و یا به شماره همراه ۰۹۹۰۷۶۳۴۹۷۶ ارسال نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha