شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ |۱۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 30, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران قزوین گفت: سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها برای مردم و کشور جانفشانی کرده است و بدون شک مردم خدمات سپاه را نادیده نخواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین  حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز با حضور در برنامه گفتگوی خبری سیمای مرکز قزوین، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه محدود به جغرافیای خاصی نیست و پاسداران موفق شده اند برای حفظ و توسعه آرمان های انقلاب به کیلومترها دورتر از مرزهای کشور هجرت کنند و با دشمنان درگیر شوند و به این ترتیب از شرف، عزت و ناموس ایرانی دفاع کنند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران یک نهاد کاملا مردمی مبتنی بر ارزشهای اسلامی است که در تثبیت انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کرده است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها خوش درخشیده و امروز بیش از همیشه در پیشگاه ملت ایران عزیز سربلند است.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نهال‌هایی است  که توسط امام خمینی(ره) غرس شد و امروز شاهدیم که به یک درخت تناور تبدیل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: سپاه  از دفاع مقدس تا دفاع از حرم و عرصه‌های مختلف علمی و خدمت‌رسانی  همواره حضوری موثر داشته است.

وی ادامه داد: امروز در سایه تلاش سرداران شهیدی چون سلیمانی و پاسداران و بسیجیان انقلاب اسلامی روز به روز حرکتی رو به جلو دارد. 

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد:  نقش آفرین های سپاه پاسداران  در عرصه های مختلف دفـاعی دفـاع، امنیتی، عمـران و سازنـدگی، فـرهنگی ، اجتماعی، علم و فنـاوری بر تارک این نهاد انقلابی، برای همیشه خواهد درخشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران قزوین گگفت سپاه در همه عرصه‌ها برای مردم و کشور جانفشانی کرده است و بدون شک مردم خدمات سپاه را نادیده نخواهند گرفت.

انتهای پیام /

سپاه در همه عرصه‌ها برای مردم و کشور جانفشانی کرده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha