پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رضا نوري

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با گرامیداشت دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: شجره طیبه سپاه باید همچون گذشته انقلابی، اسلامی و مستحکم بماند و در زمینه‌های مختلف افتخارآفرینی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان، با گرامیداشت دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از نقش بی‌بدیل سپاه در برهه‌های مختلف انقلاب و نظام اسلامی تجلیل کرد.

وی با بیان اینکه سپاهیان باید این پرچم را محکم نگاه داشته و به نسل‌های بعدی بسپارند، افزود: شجره طیبه سپاه باید همچون گذشته انقلابی، اسلامی و مستحکم بماند و در زمینه‌های مختلف افتخارآفرینی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: سپاه مولود مبارک انقلاب بوده و تاکنون در زمینه‌های مختلف منشأ خیروبرکت بوده است که این نقش مهم باید همچنان تداوم یابد.

گفتنی است، سپاه پاسداران دوم اردیبهشت ماه سال ۵۸ با فرمان حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد و رفته‌رفته به یکی از نهادهای مهم و تأثیرگذار برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب تبدیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha