پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سپاه

حجت الاسلام صادقی، سپاه را حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دانست و افزود: این نهاد انقلابی در طول دهه های اخیر همه توان خود را در جهت حفظ و صیانت از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی به کار گرفته است.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امام خمینی(ره)، این اقدام امام راحل را عاملی در جهت تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف دانست.

وی، سپاه را حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دانست و افزود: این نهاد انقلابی در طول دهه های اخیر همه توان خود را در جهت حفظ و صیانت از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی به کار گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه پاسداران، مقتدرانه در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان علیه انقلاب ایستاد، ادامه داد: مجاهدت ها و از خودگذشتگی های این نهاد مستحکم موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمن علیه نظام اسلامی شده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که انقلاب اسلامی از همان روزهای نخست پیروزی، از سوی معاندان و دشمنان مورد هجمه های بسیاری قرار داشته است، افزود: پاسداران رشید اسلام با از خودگذشتگی و ایثار در برابر همه جریان های معاند انقلاب ایستادند و از اصل انقلاب که حاصل خون پاک شهدا و مجاهدت این ملت بوده دفاع کردند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، سپاه پاسداران را نهادی انقلابی و حافظ نظام اسلامی دانست و گفت: این نهاد انقلابی برآمده از متن مردم است و پشتیبانی های ملت ایران از این نهاد مستحکم بر اقتدار آن در طول سال های اخیر افزوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هجمه های دشمن علیه نهاد انقلابی سپاه هیچ گاه موجب عقب نشینی این نهاد از اهداف و آرمان های اصیل خود نشده است، خاطرنشان کرد: سپاه در کنار پشتیبانی ملت ایران، هر روز مقتدرتر از روز دیگر به وظایف و رسالت والای خود در برابر انقلاب اسلامی عمل می کند.

حجت الاسلام صادقی به توطئه نظام سلطه برای آشوب در منطقه اشاره کرد و گفت: نهاد انقلابی سپاه با تشکیل جبهه مقاومت و جانفشانی سرداران رشیدی همچون سپهبد شهید سلیمانی توانست توطئه دشمن را خنثی و عزت را به ملت های مسلمان منطقه بازگرداند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران به شکست های متعدد دشمن از جبهه مقاومت در منطقه اشاره کرد و افزود: عصبانیت غرب از نقش آفرینی سپاه در منطقه به دلیل همین شکست ها و ذلت هایی است که با مدیریت سپاه پاسداران به نظام سلطه تحمیل شد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به خدمات ارزشمند سپاه در عرصه سازندگی، محرومیت زدایی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: حضور این نهاد انقلابی در حوادث متعدد سال های اخیر توانست بسیاری از مشکلات را به حداقل برساند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که سپاه در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی همواره پشتوانه مستحکمی برای دولتمردان بوده است، خاطرنشان کرد: خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی در عمران و آبادی ایران اسلامی همواره از اذهان ماندگار خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha