سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سردار بوعلی

حوزه/ سردار بوعلی گفت: جوانان مومن و انقلابی در سپاه با بهره گیری از فرهنگ حسینی و عاشورای و با اخلاص و ایمان قدم در راه شهدای کربلا و دفاع مقدس گذارده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار یداله بوعلی، عصر امروز در نشست رسانه ای که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی برگزار شد، با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه، گفت: نهاد انقلابی سپاه که بر اساس تدبیر خردمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تاسیس شد و در طول بیش از چهار دهه همواره در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه پرچمدار فرهنگ حسینی و عاشورایی است، گفت: امروز جوانان مومن و انقلابی در سپاه با بهره گیری از فرهنگ حسینی و عاشورای و با اخلاص و ایمان قدم در راه شهدای کربلا و دفاع مقدس گذارده اند.

فرمانده سپاه فجر  با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افزود:  این شهید بزرگوار نمونه و شاخصه پاسدار انقلاب اسلامی است که در ولایتمداری، بصیرت و شجاعت سرآمد و الگوی رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت در سراسر جهان است و راه و فرهنگی که این شهید بزرگوار بنیان نهاده همان راه سعادت در زندگی دنیوی و اُخروی است که باید مورد توجه نسل نوجوان و جوان کشور قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به چند بُعدی بودن ماموریت ها و خدمات سپاه، گفت: برای نمونه امروز تمام ظرفیت های سپاه و بسیجیان استان فارس با تمام توان در کنار کادر بهداشت و درمان قرار گرفته و برای نجات جان مردم و مقابله با ویروس کرونا به میدان وارد شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha