جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 955205
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
حجت الاسلام برهان قلعه بالایی معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه در یادداشتی با عنوان «از قلعه های خاکی تا گنبد آهنین» به تشریح آسیب پذیری عمیق ترین لایه های امنیتی اسرائیل غاصب پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام برهان قلعه بالایی، ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران، در یادداشتی با عنوان « از قلعه های خاکی تا گنبد آهنین»  آورده است:

 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

مَا ظَنَنْتُمْ أَنْ یَخْرُجُوا وَظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ 

جنگ با خدا تکرار تاریخ!

شخصیت شناسی و روانکاوی اجتماعی یهودیان در قرآن به ما این معنا را ثابت می کند که یهودیان قومی ماده باور و مادیگرا هستند که تمام امور جهان را به وسیله فرهنگ مادیگری توجیه و تعریف می کنند.

در آیه دوم سوره مبارکه حشر که شأن نزول آن در مورد این قوم به کردار در تاریخ است، خداوند می فرماید: اینها فکر می کنند که چون دارای حصون(دژ) های بزرگ هستند، می توانند از اراده خداوند در مقابله با آنها جلوگیری کنند و خود را در پناه دژهای مستحکم خود از ضربات کوبنده مجاهدین فی سبیل الله در امان بدارند.

 اگر قائل به تکرار تاریخ یا حد اقل تماثل تاریخ باشیم در عصر حاضر هم قوم یهود از دژهای مادی و قلعه های خاکی و بُتنی خارج و خود را در پناه « گنبد آهنین » در آورده و هزینه بسیار زیادی نسبت به آن متحمل شده و در بوق و کرنای رسانه ای خود هم، خود را ایمن و شکست ناپذیر جلوه داده است.

 اما خدای تبارک و تعالی اراده ای دارد فوق اراده ها و این اراده خداوند در زمین به وسیله مومنین و مجاهدین به ظهور و تجلی می رسد فرود آمدن ضربه خیبری در منطقه سوق الجیشی قوم یهود بار دیگر ادعای نفوذ ناپذیر و سوراخ بودن گنبد آهنین و فوق اراده بودن باری تعالی را ثابت کرد.

اگر مجاهدین و مومنین فی سبیل الله در راستای اراده الهی قدم بردارند همان طور که در تاریخ ثابت شد این قوم ترسو و زبون بشدت آسیب پذیر و شکست پذیر است در عمیق ترین لایه های امنیتی اسرائیل غاصب موشک های به هدف رسید که خواب را از سر نامردان و کودک کشان صهیون گرفته است و این نهضت همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha