پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیرحوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: با توجه به عدم اعتماد ملت انقلابی ایران به آمریکا، برگشت به برجام در ازای راستی آزمایی لغو تحریم هاست و سیاست قطعی و راهبردی نظام اسلامی است.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، بیان کرد: حال که توپ در زمین طرف آمریکایی است، شرط برگشت آمریکا به برجام اعتماد آفرینی و لغو تمامی تحریم ها است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: تجربه ثابت کرده که دشمن پشت میز مذاکره، با زبان تحکم سخن رانده و در راستای فرامین رهبری حکیم در خصوص دفاع از حقوق هسته ای ملت انقلابی باید مراقب بود که دوباره به چاه برجام نیفتیم.

حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد: حسب فرمایشات رهبری حکیم، تیم مذاکره کننده از مذاکرات فرسایشی اجتناب کند و از طرفی عجله در تعهدات با هزینه جهت مصرف تبلیغات انتخاباتی، گناهی نابخشودنی است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: حوزه انقلابی با مد نظر قرار دادن هشدارهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد مذاکرات وین ۳،  پیگیر نتایج آن بوده که هم چرخ سانتریفوژها و هم چرخ اقتصاد ملت بچرخد.

وی در پایان گفت: با لبیک به ندای رهبری فرزانه در تمامی صحنه و اتفاقات پیش آمده، خصوصا آنچه سرنوشت نظام اسلامی و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد، پیگیری و رصد خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha