جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه شهرستان تاکستان

 حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است و برای انتخابات ۲۸ خرداد ایران برنامه دارد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند برای گذر کشور از سختی‌های ناشی از توطئه‌های دشمنان، بسیار راهگشا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، با حضور در برنامه سحرگاهی «شمیم سحر» سیمای مرکز قزوین گفت: فراهم کردن زمینه حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی وظیفه مهم همه مسئولان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:  دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است و برای انتخابات ۲۸ خرداد ایران برنامه دارد.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: مباحث منطقه‌ای، تلاش دشمنان در کم رنگ جلوه دادن این رویداد سیاسی و نیز عملی شدن بیانیه گام  دوم انقلاب از جمله دلایل لزوم مشارکت حداکثری است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی ادامه داد: این رویداد سیاسی به حضور حداکثری مردم و مشارکت تمام قشرها بیش از گذشته نیازمند است. مردم با حضور آگاهانه خود، نظام را یاری کرده اند و در این دوره از انتخابات نیز خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان می کشند.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: با پشتوانه مردمی و حضور باشکوه در صحنه‌های مختلف نظام مانند انتخابات نقشه دشمنان ناکام مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی عنوان کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات و سایر عرصه ها، توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده و مایه مباهات و سربلندی نظام است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شعار سال و نامگذاری آن از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، بیان کرد: با توجه به اینکه بیکاری از مهمترین مشکلات کشور است، لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مرتفع کردن این مشکل شعار سال را بر مبنای اشتغال بیشتر و رونق  تولید تعیین فرمودند.

وی ادامه داد: همه مسئولان و اقشار مختلف و صاحبان تولید موظف هستند با سرلوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق شعار سال حرکت کنند.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران علی رغم همه توطئه های دشمنان امن ترین کشور منطقه در ناامن ترین منقطه جهان است به طوری که این امنیت خار چشم دشمنان شده و آنها در تلاش هستند به هر قیمتی آن را از مردم و کشور ما سلب کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند اهداف جمهوری اسلامی را محقق کرده  و این امر درگذر از سختی‌ها ناشی از توطئه‌های دشمنان، تاثیرگذار است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha