جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: قبل از آن که شکم یتیمان را سیر کنیم، مراقب شخصیت و جایگاه انسانی آن‌ها باشیم و مانع از وارد شدن هر نوع خدشه به کرامت این عزیزان شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز در بازدید از مؤسسه کمک به ایتام و مستمندان قزوین، گفت: بنیانگذاران این مؤسسه انسان‌های بزرگی بودند و برای رضای خدا پای کار کمک به ایتام و مستمندان آمدند و در طول زندگی خود اهل نماز، خیر و خوبی بودند.

 وی در ادامه با بیان اینکه ما با محور اکرام، وارد عرصه خدمت به یتیمان و مستمندان شویم، تصریح کرد: خداوند کرامت بخشیدن به بنی‌آدم را بسیار سفارش کرده است و لازم است قبل از آن که شکم یتیمان را سیر کنیم، مراقب شخصیت و جایگاه انسانی آن‌ها باشیم و مانع از وارد شدن هر نوع خدشه به کرامت این عزیزان شویم.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: با حضور مسئولان و خیران دغدغه‌مند و مسئولان این مؤسسه با برکت، بهترین فرصت برای تحقق آیه شریفه «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا» وجود دارد و ان‌شاءالله از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

قبل از سیر کردن شکم یتیمان به فکر کرامت آن‌ها باشیم

امام جمعه قزوین بیان کرد: هر کاری برای خدا انجام شود، درهای بسته باز می‌شود، موانع برداشته می‌شود و برکات نازل می‌گردد و این برکات را امروز از سوی شما خیرین عزیز در این مؤسسه مشاهده می‌کنیم.

 رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه کشف فرصت‌ها و ثروت‌ها و مدیریت و جهت‌دهی آنها به سمت نیازهای جامعه بسیار مهم است، عنوان کرد: ثروت‌های بسیاری در جامعه وجود دارد که صاحبان آنها دنبال فرصت و جای مطمئنی هستند تا از طریق آن به دست نیازمندان برسانند و لازم است از بعد آگاهی‌سازی به جامعه نیز تلاش بیشتری صورت بگیرد.

 نماینده ولی فقیه در قزوین  تصریح کرد: توانمندسازی یتیمان را یکی از مهمترین و ضروری‌ترین اقدامات در این عرصه معرفی کرد و از مسئولان امر درخواست کرد تا با جدیت هر چه بیشتری وارد این عرصه شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha