پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پاکستان هتک حرمت مسجد در جامو و کشمیر را محکوم کرد

حوزه/ دولت شهری تایپه اعلام کرد که جشن‌های مربوط به عید سعید فطر در ماه آینده در مسجد جامع تایپه برگزار می‌شود مگر اینکه اوضاع مربوط به بیماری کرونا در این منطقه وخیم شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از taipeitimes، روز گذشته دولت شهری تایپه، پایتخت تایوان اعلام کرد که اجازه می‌دهد جشن‌های مربوط به عید سعید فطر در ماه آینده در مسجد جامع تایپه برگزار شوند، البته در صورت وخیم شدن شرایط مربوط به بیماری کرونا این رویدادها لغو خواهند شد.

ویویان هوانگ، معاون شهردار تایپه، پس از تأیید حضور سه فرد مبتلا به بیماری کرونا در رویدادی در مسجد در ۱۶ آوریل ، این تصمیم را اعلام کرد.

مرکز فرماندهی اپیدمی مرکزی در تایپه روز جمعه هفته گذشته سه مورد را اعلام کرد که شامل دو خلبان هواپیمای باری خطوط هوایی چین و یکی از پسر آن‌ها می‌شدند و گفت که آنها به این رویداد که بیش از ۴۰۰ نفر در آن شرکت داشتند پیوستند و به مدت یک ساعت بین ساعت ۱۲ و ۱ بعد از ظهر در محل حضور داشتند.

هوانگ گفت ، با این حال لیستی از بیش از ۱۰۰ شرکت کننده در این رویداد ارائه شده است و افزود که دولت شهرستان با بیش از ۷۰ نفر تماس گرفته است ، از جمله دو نفر که علائم را گزارش کرده اند ، اما آزمایش کرونای آن‌ها منفی شده است.

هوانگ گفت که پس از گفتگو با کو ون جیپ، شهردار تایپه، دولت شهری تصمیم گرفت اجازه دهد جشن‌های عید سعید فطر ماه آینده ادامه یابد. با این حال ، این شهر می‌تواند تصمیم خود را بسته به آخرین تحولات مربوط به کرونا تغییر دهد، و لغو این رویداد را منتفی نمی‌داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha