پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خانواده

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه حوزه های علمیه خواهران نقش بسزایی در تعمیق باورهای اعتقادی و استحکام بنیان خانواده در جامعه دارند، گفت: خواهران مبلغه باید با اخلاص و سعه صدر و همچنین مطالعه، پاسخگوی سؤالات و شبهات خانواده ها باشند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، امروز در نشست مجازی با مدیران مدارس علمیه خواهران لرستان در شبکه کوثر نت، با تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) ، گفت: ماه مبارک  رمضان فرصتی مغتنم برای تبلیغ آموزه های دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه است و مبلغان باید از این فرصت تبلیغی برای تعمیق معنویت در جامعه بهره گیرند . 

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه حوزه های علمیه خواهران نقش بسزایی در تعمیق باورهای اعتقادی و استحکام بنیان خانواده در جامعه دارند، خاطر نشان کرد: خواهران مبلغه باید با اخلاص و سعه صدر و همچنین مطالعه پاسخگوی سؤالات و شبهات خانواده ها باشند . 

وی با اشاره به اینکه در روزهای شیوع ویروس کرونا فعالیت مبلغان عمدتا در فضای مجازی است، گفت: انتظار می رود خواهران مبلغه با نوآوری در تبلیغ بتوانند در گسترش و تعمیق معارف دینی و انقلابی در جامعه فعالیت های چشمگیری را داشته باشند . 

حجت الاسلام مهدوی خواه خواستار وحدت، تعامل و همدلی مدیران و اساتید مدارس علمیه در اجرای برنامه های تبلیغی و فرهنگی شد و گفت: با وحدت و همدلی و همچنین تبادل نظریات اساتید حوزه خروجی تبلیغی موفق و کارآمد تر خواهد بود . 

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان از برگزاری نشست های حضوری برای مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این نشست ها با هدف بررسی برنامه های تبلیغی فرهنگی و تبادل نظریات مدیران و اساتید مدارس بزودی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد . 

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha