دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امیریان

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری دوره دوم مجازی «سبک زندگی اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، پیرامون برنامه های فرهنگی ویژه ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: براساس شرایط  کرونایی، دوره «سبک زندگی اسلامی» به صورت مجازی ویژه طلاب و روحانیون برگزار خواهد شد.

وی درباره کیفیت ثبت نام و برگزاری این دوره، بیان کرد: این دوره بر اساس سخنان مقام معظم رهبری که حدود ۳۰ سؤال را در مورد سبک زندگی ایرانی اسلامی و وضعیت جامعه مطرح کردند، تعریف شده، لذا طلاب سراسر کشور می توانند ابتدا از طریق لینک درج شده در فضای مجازی ثبت نام کرده و سپس به سؤالات در لینک معرفی شده پاسخ می دهند.

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در توضیح مزایای شرکت در این دوره، اظهار کرد: مجوز حضور و ثبت نام در دوره تخصصی سبک زندگی اسلامی۲، امکان دریافت مدرک معتبر در پایان دوره، معرفی به عنوان استاد سبک زندگی اسلامی و اعطای جوایز نفیس به نفرات برتر از جمله مزایای شرکت دراین دوره مجازی در ایام ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام امیریان ادامه داد: محتوا ها بصورت فایل های تصویری پنج دقیقه ای ارائه می گردد، آزمون های دوره بصورت مجازی انجام می شود، همچنین شرکت افراد غیرطلبه هم در دوره بالحاظ شرایط مندرج در لینک ثبت نام بلامانع است.

دبیر برگزاری سبک زندگی اسلامی۲ در مورد اساتید این دوره افزود: در این دوره سعی شده درهر بخش از افراد متخصص در آن عرصه بهره گرفته شود؛ در این دوره از ۱۳نفر از اساتید حوزه و دانشگاه در۶۰کلیپ استفاده شده است که حدود۶ساعت به طول انجامیده است.

وی افزود: طلاب جهت پاسخگویی سؤالات می توانند در پیام رسان سروش و ایتا با شماره تلفن۰۹۱۳۲۰۹۳۳۱۶ مرتبط باشند؛ همچنین شرکت کنندگان می توانند جهت دریافت فایل ها به کانال واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان در پیام رسان های ایرانی ایتا و سروش به آدرس https://eitaa.com/farhangihozeh @ مراجعه کنند.

دوره مجازی «سبک زندگی اسلامی۲» در اصفهان  برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha