پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: تجربیات موسسه راه فرشتگان آسمانی برای سایر استانها مفید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت السلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن علیه السلام در بازدید از موسسه راه فرشتگان آسمانی (شیرخوارگاه حلیمه خاتون)  گفت: استفاده از طرفیت نمازهای جماعت و جمعه در کار شما بسیار موثر و راهگشاست و گستره‌ی حضور مردم را در راستای کار خیر افزایش می‌دهید و این مهم با همت شما دست یافتنی است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: بسیاری از حوادثی که پیرامون شما اتفاق می افتد بسیار زیباست و لازم است این وقایع ثبت شده و تجربیات به سایر استانها و مناطق منتقل شود.

 امام جمعه قزوین عنوان کرد: امام علی(ع) درباره یتیمان بسیار سفارش کرده‌اند و فرمودند مراقب باشید دچار آسیب و ضایعات نشوید و کاری نکنید که در بندگی خدا سست شوند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: قرآن فرموده اگر نماز اقامه شود و همه جانبه دیده شود جلوی هر بدی را می‌گیرد و عدالت، صداقت و انصاف مصداق اقامه نماز و همه جانبه دیدن دین است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: در تعابیر دینی بجای اطعام از «اکرام» استفاده شده است و قرآن را کریم معرفی کرده و سفارش شده از قرآن برای تربیت فرزندان استفاده کنید تا قوام و دوام داشته باشند و ماندگاری پیدا کنند.

 وی ادامه داد: از اساس کاری کنیم که فرزندان این مجموعه، با قرآن انس پیدا کنند و سیره اهل بیت علیهم‌السلام را شناخته و با آن سیره و سنت زندگی کنند. متخصصین عرصه‌های قرآنی را بیشتر پای کار بیاورید و این مرکز را به مرکزی قرآنی تبدیل کنید و اگر این امر تحقق یابد اعتماد جامعه نیز افزایش می یابد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha