چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ضیافت

حوزه/نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد برای خدمت به نیازمندن در ماه مبارک رمضان آستین همت بالا زد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، این روزها کمک‌های مومنانه به نیازمندان و مستمندان در ماه مبارک رمضان به گونه‌ای دیگر ادامه دارد و هر قشر و صنف و هر مجموعه‌ای سعی دارد که با تهیه و توزیع افطاری در میان مستمندان روزه‌دار دین خود را ادا کند.

از شروع ویروس مرگبار کرونا بود که مقام معظم رهبری فرمان کمک‌های مومنانه را صادر کردند، شاهد اقدامات بی‌نظیری از سوی مجموعه‌ها و دستگاههای مختلف چه مردمی و چه دولتی بودیم.

در استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت گسترده اقلام مومنانه در میان اقشار مستضعف و آسیب‌دیده توزیع شد. دفتر نماینده ولی فقیه در استان نیز در تهیه و توزیع و همچنین ساماندهی کمک‌ها در همه نقاط استان نقش بی بدیلی داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده رهبری معظم انقلاب در استان، نشست‌ها و جلسات متعددی در همین خصوص با مجموعه‌های مختلف از جمله سپاه و ستاد اجرایی و کمیته امداد برگزار کرد تا این کمک‌ها با کمترین درصد خطا به دست نیازمندان واقعی برسد.

در ماه مبارک رمضان نیز دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در راستای تکریم نیازمندان دست به کار شد و با پخت غذای گرم و توزیع آن در میان محرومان و مستضعفان در این اقدام مومنانه سهیم گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نیز با حضور در آشپزخانه طبخ افطاری همراه و همپای سایر نیروهای جهادی در این اقدام مومنانه آستین همت بالا زد و حضور فعال داشت.

امام جمعه یاسوج برای طبخ افطاری نیازمندان آستین بالا زد

امام جمعه یاسوج برای طبخ افطاری نیازمندان آستین بالا زد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha