دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ حاجی زاده گفت: مردم برای رسیدن دیگران به مقاصد دنیوی نباید خود را به رفتارهای غیر اخلاقی آلوده کنند، بلکه باید بخاطر انجام وظیفه دینی، آگاهانه حضور و انتخاب حداکثری داشته باشند و نباید فرصتی برای دشمن ایجاد کنند و گسل های فتنه اجتماع را فعال کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، عبدالله حاجی زاده امروز در وبینار «ایران یکپارچه، گام دوم و انتخابات ۱۴۰۰» که از سوی واحد پژوهش و فرهنگی مدرسه علمیه غدیریه خواهران برگزار شد، انتخابات را دارای اضلاع گوناگون دانست و اظهار کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون به دنبال ایجاد چالش ها و مشکلاتی برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و  در انتخاب دخالت خارجی به عنوان ضلع چهارم وجود دارد.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی انتخاب شعار سال توسط رهبر انقلاب اسلامی، این است که با قرار دادن معیارهایی، نقش دشمنان و دخالت خارجی را کم رنگ می کند.

کارشناس مسائل ایران خاطرنشان کرد: همیشه بین حق و باطل نزاع بوده و تاریخ نشان داده مردم ایران حق هستند و هرجا حق بوده به دنبال آن رفته اند و در بعضی جاها می بینیم مردم برخلاف آن چیزی که اعلام می کنند عمل می کنند و این بیانگر آن است که حق برای آنها روشن نشده و عینیت پیدا نکرده است، از این رو وظایف محققان و مبلغان علوم دینی این است که جریان سازی کنند و حق را برای مردم تعریف کنند و استاندارهایی که مقام معظم رهبری می فرمایند بیان کنند.

وی گفت: یکی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی که حضرت امام خمینی (ره) به آن تاکید داشتند، پیشرفت همراه با استقلال و عدم تکیه به بیگانه است، از این رو طبق فرمایش مقام معظم رهبری فردی می تواند مسئولیت سنگین ریاست جمهوری را به دوش بکشد که اتکاء اصلی آن به داخل باشد، زیرا پیشرفت با تکیه بر داخل ایجاد می شود.

حاجی زاده افزود: تحقیقات نشان داده افراد روشنفکر و بیمار کشور در میان مردم پایگاه اجتماعی ندارند، اما توانسته اند با ظاهر سازی و استفاده از پایگاه های اجتماعی دیگر وارد عرصه میدان شوند و قدرت بگیرند و به مقاصد و اهداف خود برسند و حق مردم را ضایع کنند.

وی گفت: افراد انقلابی، نخبگان یا خواص، باید هزینه کنند و آنچه در ذهن مردم هست را با واقعیت تطبیق دهند. خود را برای مردم بخواهند و از خودشان بگذرند همانند سردار رشید اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی.

حاجی زاده، انتخابات را ایران و انقلاب دانست و افزود: مردم برای رسیدن دیگران به مقاصد دنیوی نباید خود را به رفتارهای غیر اخلاقی آلوده کنند، بلکه باید بخاطر انجام وظیفه دینی، آگاهانه حضور و انتخاب حداکثری داشته باشند و نباید فرصتی برای دشمن ایجاد کنند و گسل های فتنه اجتماع را فعال کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha