پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه مراغه

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت: افشای اسناد محرمانه مغایر با مصالح نظام است و باید در این موارد مسائل و منافع ملی را در نظر بگیریم، نباید کاری کنیم که موجب تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات مهم ریاست جمهوری را در پیش داریم، بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت: جریان‌های سیاسی و احزاب مختلف تخریب را کنار بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه باید همه گروه‌های سیاسی اخلاق اسلامی، علوی و رمضانی را رعایت کنند، ادامه داد: دشمن در این روزها و ماه‌ها برنامه‌های مختلفی در نظر دارد تا مانع برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌خواهند ملت ایران به صورت پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، گفت: جناح‌های سیاسی باید با درک این شرایط حساس و خودداری از تخریب، برای مشارکت حداکثری تلاش کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: باید در این ماه به یاری نیازمندان و فقرا بشتابیم و بیش از گذشته به فکر اقشار ضعیف جامعه باشیم.

وی به انتشار فایل صوتی اخیر اشاره کرد و افزود: افشای اسناد محرمانه مغایر با مصالح نظام است و باید در این موارد مسائل و منافع ملی را در نظر بگیریم، نباید کاری کنیم که موجب تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی به برخی از جریان‌های رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین اشغالی اشاره کرد و ادامه داد: معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و حمایت آمریکا و برخی از کشورهای اسلامی از انتقال پایتخت به قدس اهانت به تمام مسلمانان جهان است.

وی با بیان اینکه مسلمانان به مسجدالاقصی دیدگاه خاصی دارند، گفت: متأسفانه این موضوع برای برخی از کشورهای اسلامی اهمیتی ندارد و پس از مطرح شدن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب حتی با صهیونیست‌ها رابطه برقرار کرده‌اند و رفت و آمد داشته‌اند.

امام جمعه مراغه افزود: مسجدالاقصی در تاریخ اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است اما متأسفانه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها حساسیت موضوع را درک نمی‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha